понеделник, 26 май 2014 г.

VIXX- ETERNITY Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

Виж, любовта е кошмар... времето изтече

Случи се чудо
От самото начало, ти и аз, започнахме всичко заедно
Защото знаех всичко за теб, аз бях уверен, да

(Толкова е студено) Настроението ти е лошо
(Непознато е) Това не е от значение
(Благодаря) Просто така, върни се обратно 
при мен и всичко ще бъде наред
Обичаш ме, нали?

*Сънувах един много неприятен и страшен сън
Ти ме напусна просто така, завинаги
Това е сън, в който чувам всичко, но не мога да кажа нито дума
Това е сън, в който няма смисъл, защото няма начин да те изгубя

Не го прави, не се отдалечавай от мен дори само за секунда
Не, аз няма да се откажа от теб
Ще приема дори най-незначителните ти недостатъци
Обичаш ме, нали?

*Сънувах един много неприятен и страшен сън
Ти ме напусна просто така, завинаги
Това е сън, в който чувам всичко, но не мога да кажа нито дума
Това е сън, в който няма смисъл, защото няма начин да те изгубя

О, о, о, о, о, о, о
Не ми харесва да те гледам как си отиваш от мен, дори това да е само сън
О, о, о, о, о, о, о
Искам да останеш до мен, дори това да е кошмар

Изведнъж образът ти става неясен
(Не мога да кажа нищо)
В момента се страхувам да отворя очите си
(Искам да дойда при теб, искам отново да заспя)

В реалността теб те няма, в съня ми ти си отиваш от мен
Също като лентата на Мьобиус, ние безкрайно се въртим кръг
И разбира се, ти отново се опитваш да ме напуснеш
В момента, в който се обърнеш, аз хващам ръката ти
Ако искаш да си отидеш, опитай се да го направиш
Стъпчи сърцето ми и си върви, сега

Сънувах един много неприятен и страшен сън
Ние започнахме всичко заедно, от самото начало
Тук, където теб те няма, всичко си е замръзнало
В момента, в който ти си отиде

О, о, о, о, о, о, о
Търся начин да избягам от тази безкрайна нощ
О, о, о, о, о, о, о
Аз отново затварям очите си и потъвам в онзи сън
Съня, от който никога няма да се събудя







Няма коментари:

Публикуване на коментар