вторник, 27 май 2014 г.

VIXX– Love, Lalala Бг Превод



                                                           ПРЕВОД

Когато вървя с теб
Аз чувствам погледите насочени към нас, o, на

Колкото повече това се случва
Толкова повече ме кара да се чувствам странно наелектризиращо, o, да

Дори и всички да сканират тялото си с типичните си погледи
Това няма значение, защото ти вече си в ръцете ми
Моето момиче в прегръдките ми се усмихва

Те ме гледат със завист

Тези мъже могат само да си мечтаят
Но аз правя повече от това

Всички те искат, на толкова мъже им текат лигите по теб
Но аз не се тревожа за нищо
От глава до пети, аз познавам тялото ти
В крайна сметка, аз съм единствения, който може да те има

Любов, ла ла ла, чувствам се добре
Никой не може да заеме мястото ми и да те има
Любов, ла ла ла, всичко спира за момент
Никой не може да се опита да те има, която гледаш единствено към мен

По-късите дрехи ти стоят по-добре
Не мога да те спра да ги носиш, о, да

Колкото повече се опитвам да го прикрия, толкова повече сияеш
Толкова си ослепителна, че дори не мога да заспя
Караш ме да стоя буден по цяла нощ

Има и друга страна на това лице, което изглежда толкова невинно
(Знаеш какво имам в предвид

Представям ви моето истинско момиче
Тя притежава фатална красота
Момиче, което има държание и мислене
Различни от момичетата в днешно време
Тя кара сърцето ми да подскача нагоре-надолу
Да, това е истинско момиче
Ти печелиш през деня и нощта, ти си победителка
Това, че те имам, ме прави лидер на всички мъже
Аз ще изритвам всички други момичета, които не се ти
Наистина, като ритника на Бекъм
И резултатът, разбира се, ще бъде победа

Това е нощта, която е само за теб и мен
Нощта трепти и се разнася навсякъде
От сутрин до вечер, това парти няма да свърши
Сега, тук сме само ти и аз

Любов, ла ла ла, чувствам се добре
Чувствам се сякаш имам всичко, защото ти си моето момиче
Любов, ла ла ла, всичко спира за момент
Толкова съм щастлив, че аз съм твоя мъж


Любов, ла ла ла





Няма коментари:

Публикуване на коментар