вторник, 27 май 2014 г.

VIXX– Sad Ending Бг Превод



                                                ПРЕВОД

Не спирай, никога не поглеждай назад
Просто така, продължавай, продължавай, продължавай напред

Червените очи в мрака се насочват към теб
Винаги са готови да те погълнат
В момента, в който се разсееш, всичко ще 
свърши, дори самият аз не познава себе си
Опитвам се да го задържа в себе с всички сили, 
но тялото ми вече не иска да ме слуша

Съществуването ми е толкова слабо
Пред нашата съдба, която не може да бъде променена

*Не спирай, никога не поглеждай назад
Просто така, продължавай, продължавай, продължавай 
напред към едно място, което не може да бъде намерено
Дори и да останеш без дъх, не трябва да спираш, скъпа
Не спирай, бягай, аз ще те защитавам

От самото начало не трябваше дори да мечтая за теб
Накрая, ние стигнахме до тъжния край на една жестока приказка
В ума си, аз се опитвам да те защитя, но 
продължавам да те преследвам с дни
Страхувам се от себе си, който се отразявам в изпълнените ти със страх очи

Трябва да побързам и да те оставя да си отидеш
Когато всичко, което правих, беше да те обичам

Уау, раздялата ще ни остави травма, ситуацията е много опасна
Сълзите ни се стичат, но трябва да захвърлим чувствата на привързаност
Избягай надалече, не спирай
Иди в бъдещето без мен

Луната ще грее над теб, побързай и върви
Тръгни си преди тази нощ да приключи

*Не спирай, никога не поглеждай назад
Просто така, продължавай, продължавай, продължавай 
напред към едно място, което не може да бъде намерено
Дори и да останеш без дъх, не трябва да спираш, скъпа
Не спирай, бягай, аз ще те защитавам


Аз ще те защитавам





Няма коментари:

Публикуване на коментар