понеделник, 18 август 2014 г.

Kara- Live Бг Превод



                                                ПРЕВОД

*Усмихни се и кажи "Зеле", още веднъж
Ти ме караш да се чувствам жива
Изслушай я от сърце, сега ще ти я покажа
Една песен за теб, една песен за теб на живо

Светлините са включени, в ефир сме, поглеждаме в камерата
Какво има в новините днес? (Просто слушай)
Това е любовта ми към теб на живо
Това е любовта ми към теб на живо

Кажи ми какво е времето, по-хубаво е от вчера
В този хубав ден, заедно
Това е любовта ми към теб на живо
Това е любовта ми към теб на живо

3.6.5 Включваме се на живо
3.6.5 Включваме се на живо
Ще бъде като в драма
(Светлини, камера, екшън)

Любовта е на живо, нормално е да правим грешки
Това е моят живот, това нервно чувство ми харесва
Чувствам се жива, ще помня това завинаги
Защото този момент няма да се върне

*Усмихни се и кажи "Зеле", още веднъж
Ти ме караш да се чувствам жива
Изслушай я от сърце, сега ще ти я покажа
Една песен за теб, една песен за теб на живо

Мислите ни винаги са объркани, 
трябва да се учим дори как да обичаме
Една сцена, един опит, на живо, трябва да живеем живота си

Това е любовта ми към теб на живо

Продай ми тъгата си, ще я купя на добра цена
В този хубав ден, заедно
Това е любовта ми към теб на живо

Скъпи, кажи ми, знаеш ли какво чувствам?
Ти си светлината на живота ми
Скъпи, ела при мен, чуваш ли сърцето ми?
Ти ме караш да се чувствам жива






Няма коментари:

Публикуване на коментар