понеделник, 18 август 2014 г.

Kara- So Good Бг Превод



                                                    ПРЕВОД

Характерът ми е такъв, че не увъртам и винаги съм искрена
Хора, които срещам за първи път, ме питат защо съм толкова цинична?
Те не знаят нищо, а клюкарстват зад гърба ми
Те постоянно си шепнат, защо отново си шепнат?

Момчетата дори нямат достатъчно кураж да ме заговорят
Те просто се опитват да прочетат изражението ми и се предават
Аз съм като свежа, добре изглеждаща, дива кайсия
Не виждате ли това?

Добра, добра, добра, добра, добра, добра, толкова добра
Колкото повече ме опознавате, ставам все по-добра, няма край
Аз съм най-чаровната
Прекалено хубаво е да е истина
(Да, да, да, да, да, да, да, да, да, да)

Толкова добратолкова добратолкова добра
Толкова добратолкова добратолкова добра
Защо не знаете това?
Толкова добратолкова добратолкова добра
Нямам никакви недостатъци
Аз съм едно перфектно момиче

Какво знаете вие? Какво, какво всъщност знаете за мен?
При всяка възможност, която ви се отвори, всичко, 
което правите е да клюкарствате (O, не)
Какво знаете вие? Какво, какво всъщност знаете за мен?
Как е възможно да сте толкова абсурдни?
Те не знаят нищо, но всички постоянно 
си шепнат, те постоянно си шепнат

Добра, добра, добра, добра
Добра, добра, добра, добра, добра
Добра, добра, добра, добра, добра
Скъпи, аз съм толкова добро момиче
Само ти не осъзнаваш това, аз съм добро момиче

Уoo, аз съм толкова добро момиче
И не изглеждам ли толкова добре, момичета
Те ме наричат добро момиче
Чувството е толкова хубаво
Чувството е толкова хубаво, казах, чувството е толкова хубаво
Уoo, аз съм толкова добро момиче
И не изглеждам ли толкова добре





Няма коментари:

Публикуване на коментар