понеделник, 18 август 2014 г.

Kara- 24/7 Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Покажи ми любовта си, скъпи
Кажи ми за любовта си, скъпи
Любопитно ми е какво правиш
Мислиш ли за мен? O, моя любов

Колкото повече научавам, толкова повече не знам
Любовта е като задача без решение
O, Боже мой, толкова е дразнещо
В главата ми има само въпросителни знаци

Обичам те, мразя те, това си ти
Ти си токова студен, не знаеш нищо
Като самотен часовник, който виси на стената
Аз обикалям напред-назад и постоянно мисля за теб

Всеки ден, 24/7 (Аз мисля само за теб)
Защо ме объркваш? (Заради теб)
Аз отново изпитвам меланхолия, сякаш си играеш с мен
Не мога да спра да мисля за теб, момче
Искам да мислиш за мен, колкото аз мисля 
за теб (Ако продължаваш така)
Чувствата ми могат да се променят (Внимавай)
Аз отново изпитвам меланхолия, спри да ме караш да чакам
Защото ти си единствения в сърцето ми

Какво да правя? Не мога да скрия емоциите си
Ти си играеш с чувствата ми, нагоре-надолу като увеселително влакче

Харесваш ли ме? Кажи ми "да" или "не"
Спри да увърташ и ми кажи
Аз се влюбвам все повече в теб 24/7

Моля те за последен път, покажи ми любовта си
Кажи ми, че ме искаш

Любопитно ми е какво правиш
Мислиш ли за мен? O, моя любов






Няма коментари:

Публикуване на коментар