понеделник, 18 август 2014 г.

Kara- Story Бг Превод



                                                            ПРЕВОД

Ще изслушаш ли моята любовна история?
Една често срещана история, история за раздяла
Любовта ни беше толкова красива, мислихме, че с нас ще бъде различно
Но сърцето ми отслабва

Аз винаги започвах деня си с теб
И го завършвах отново с теб
Но не можех да понасям сърцето си, което охладняваше малко по малко

Спомените ни, нашите красиви моменти
Те се отдалечават от мен и и не мога да дишам
Имам чувството, че сълзите ми ще се стекат и ще ги изтрият
Затова ти си единственият, на когото не мога да разкажа тази история

Заради мен, любовта отново
Заради мен, става по-болезнена
Заради мен, сърцето ми отново
Заради мен, започвам да го презирам все повече

Нашата красиво написана история
Ние мислихме, че ще трае вечно на нашата страница
Когато бях с теб, времето никога не ми беше достатъчно
Но сега, дори когато сме заедно, ние сме като непознати
Сърцето ми е като пуст остров
Изчезва като аромата по връхчетата на пръстите ми
Аз започвах деня си с мисли за теб, с нашите спомени
Но накрая останаха само сълзите

Когато отворя очите си, сърцето ме боли
Мразя се затова, че те оставих да си отидеш
Думите, които повтарям в сърцето си, са
Съжалявам, че те нараних





Няма коментари:

Публикуване на коментар