вторник, 19 август 2014 г.

Lucky J- Pitiful (Temptation OST) Бг Превод



                                                ПРЕВОД

Аз те чаках, вярвах в теб
Боли ме толкова, колкото и теб
Но защо правиш това?

Не можах да ти кажа, че те обичам, а се отдалечавам 
от теб, изглеждам толкова жалко
Не можах да те помоля да ме чакаш, а 
си отивам, изглеждам толкова жалко
Опитвам се да те забравя, но не мога, изглеждам толкова жалко
Аз живея, гледайки единствено към теб, изглеждам толкова жалко
Иска ми се всичко това да беше просто сън

Сърцето ти, това е всичко, от което се 
нуждая, дори това да е толкова типично
Знам, че не аз живея в сърцето ти
Но казах, че мога да приема всичко
Сякаш съм в центъра на мишената в сърцето ти
И към мен бива хвърлена стъклена бутилка, разбиваща се на парченца
Аз свеждам главата си под спомените
Ръцете ти, формата на очите ти, красивите 
ти трапчинки, когато се усмихваш
Виждаш ли, мразя те, въобще не копнея по теб 

Ние си казваме сбогом, ние наистина се разделихме
Не мога да те видя никога повече
Но ако те видя, мисля, че ще полудея

Не можах да ти кажа, че те обичам, а се отдалечавам 
от теб, изглеждам толкова жалко
Не можах да те помоля да ме чакаш, а 
си отивам, изглеждам толкова жалко
Опитвам се да те забравя, но не мога, изглеждам толкова жалко
Аз живея, гледайки единствено към теб, изглеждам толкова жалко
Всичко…

Влюбени сме, но сме безсилни
Какво можем да направим?

Липсваш ми дори повече, толкова е странно
Напуснах те, защото те мразя, но сега 
започнах да се обърквам, толкова е странно
Търся те, защото искам да те видя още веднъж, толкова е странно
Аз се смея, а после плача, толкова е странно
Моля, моля, нека това да е просто сън





Няма коментари:

Публикуване на коментар