понеделник, 29 септември 2014 г.

Ailee- Don't Touch Me Бг Превод




Когато казваш, че ме обичаш, това е една толкова типична лъжа
Повтарящите се кавги, трябва да си вървиш, казвам ти сбогом
Ти се срещаш с други момичета, но ми казваш, че си спал вкъщи
Моля те, просто си върви

Какво искаш? Защо държиш ръката ми?
Просто бъди себе си и си намери друго момиче, върви си
Да те напусна ще бъде добре за мен
Махай се, махай се, махай се, махай се, какво искаш

*Не ме докосвай, защото кожата ми настръхва
Не изричай името ми, защото не искам да те слушам
Какво искаш? Ти не ме обичаш
Не се нуждая от теб, така че върви си, надалече
Не ме докосвай

**Няма да се върна при теб
Не те обичам
Приключих, приключих с това

Не казвай, че съжаляваш, не се опитвай да ми даваш обяснения
Това е достатъчно, спри преди да извикам

O, глупако, замисли се, толкова ли си бавен?
Ти ще съжаляваш че изгуби, мен, която сияя
Пусни ръката ми, не искам да те виждам повече
Махай се, махай се, махай се, махай се, пусни ме

*Не ме докосвай, защото кожата ми настръхва
Не изричай името ми, защото не искам да те слушам
Какво искаш? Ти не ме обичаш
Не се нуждая от теб, така че върви си, надалече
Не ме докосвай

**Няма да се върна при теб
Не те обичам
Приключих, приключих с това

Аз изрекох толкова много болезнени думи
Аз напълно ти обърнах гръб
Но защо сълзите не спират да се стичат от очите ми?
Махай се, махай се, махай се, махай се, пусни ме

Сърцето ме боли, но това е краят на любовта
Можеш да го отричаш, но тя вече приключи
Сега, забрави за мен и за миналото ни
Надявам се, че ще бъдеш щастлив по свой собствен начин
Не ме докосвай


Приключих, приключих с това







Няма коментари:

Публикуване на коментар