неделя, 28 септември 2014 г.

BEATWIN- Illusion Бг Превод



                                                          

Какво става между теб и мен?

Имам чувството, че съм те виждал някъде
наистина ли се срещаме за първи път?
Изглеждаш ми толкова позната, това ме привлича още повече към теб

Ти си досущ като момичето от фантазиите ми, 
имам чувството, че съм те виждал и преди
Влюбвам се в теб все повече и повече, дори 
това да е просто сън, аз те искам

*Момиче, в моята илюзия, аз не мога да забравя за теб
Дори да изгубя всичко, аз няма да изгубя теб
Ти си моята илюзия

Какво става между теб и мен?

В един момент, очите ти се спряха върху мен, да не би да съм се объркал?
Начинът, по който ми се усмихна, гласът ти, ти знаеш, че си моето момиче

След като бях изгубен в заплетен лабиринт, аз видях светлината, която си ти
Дори и това да е просто сън, всичко е наред, защото 
ще те намирам в сънищата си всеки ден

*Момиче, в моята илюзия, аз не мога да забравя за теб
Дори да изгубя всичко, аз няма да изгубя теб
Ти си моята илюзия

Да, мое момиче, от А до Я, защо?
Аз съм толкова любопитен за всичко свързано 
с теб, главата ми постоянно се върти
Имам стотици въпроси, очите ми постоянно треперят, илюзия
След като те срещнах, аз съм неспокоен всеки ден
Сърцето ми не спира да те следва, дори да се опитвам да те изкарам от него
Така че просто не ме отблъсквай, аз искам да те следвам
Някой ден, аз ще бъда с теб, какво ще кажеш за това?

В нощта, която беше студена до болка, ти засия в лунната светлина
Ти ме защити, аз те познавам

*Момиче, в моята илюзия, аз не мога да забравя за теб
Дори да изгубя всичко, аз няма да изгубя теб
Ти си моята илюзия


Какво става между теб и мен?







Няма коментари:

Публикуване на коментар