понеделник, 20 октомври 2014 г.

Epik High- Born Hater Бг Превод



                                                                 ПРЕВОД

Аз съм роден хейтър 
Dali, Van, Picasso
Аз съм Velazquez, Millet, Grego, това е моето ехо
Вие всички сте долнопробни версии на Blo, мои имитатори
Аз винаги съм такъв, дори когато няма проблем  
Затова разбирам защо ме нападаш
Бъди мъж, защо се държиш като нещастник
Искаш да свалиш панталоните си и да ми покажеш 
какво притежаваш? Тогава направи го
TaJinYo, сладък си, опитвам се да те харесвам
Не се получава, парадоксалният ти живот и неясното 
ти бъдеще, което се стреми към безкрайност 
Безполезните ти комплекси, колкото и да се опитваш 
да се изправиш срещу мен, ти си този, който губи
Глупавите ти грешки са плод на невнимателността ти
Казвал съм ти го много пъти, аз съм две идеи над теб
Каквото и да говорят хората, няма друг като мен, аз съм един и единствен

Аз мразя хейтърите си, очевидно 
В моменти като този, завиждам на E-Sens, той няма хейтъри
Не мога да повярвам, че казват, че успехът ми се дължи на външния ми вид
Вие всички се мазните на Blo hyung, но в момента той е в съседната стая
Така че млъквайте, но тези хлапета не спират с клюкарстването
Съжалявам, но дори бившите ти са мои фенки
Спрете да говорите глупости, сякаш знаете всичко
Истината е, че не се нуждая от мнението ви 
Защо вие и аз трябва да говорим за музика?
Единственото нещо, което правите е да ме 
съдите като кликвате с мишките си
Майната ви, не, майната им на ID-та ни, майната им на IP-та ви
Човече, писна ми от вас, загубеняци

Някои от вас са родени хейтъри
Момчета, момичета, стари, млади, от всички нива на обществото
Каквото и да правя, те отговарят с вродената си повърхностност
Не знам дали това, което ще кажа не е жестоко, но това е в природата ви
Тип едно, онези, чиито кариери съм съсипал и близки хора в индустрията
Характеристиките, с които се отличават
Са че те са част от подли бизнес среди
Те потвърждават силата на думите ми
Като пишат дълги, скучни статии, сякаш са експерти 
Тип две, онези, които се опитват да забравят за собствения 
си неуспешен живот и изкарват гнева си върху мен
Аз се превърнах в тяхна цел, колко сладко и жалко
Но когато стане въпрос за закона, те са спецове в отричането
Всички други типове хора, те са като комари
Колкото по чист е въздуха в провинцията, толкова по-големи и отровни са те
Искам да ги оставя да живеят, но нямам друг избор
Защото бъзззззз, те са страшно досадни

*Уау, погледнете насам, страхливците ще избягат, няма съмнение в това 
Гледате ли? Ако не ме харесвате, ваша си работа
Скрийте се добре, виждам ви, кака смеете да ме подценявате
Нивото тук е различно, въпроса е на живот и смърт

Моята рап деменция си играе с ритъма
Симптомите започнаха да се проявяват преди няколко години, доста е сериозно
Басови ритми, които нямат нищо общо с текста
Всички мои приятели вече са рап звезди
А аз се нося между тях
Когато става въпрос не за най-добрите, а за най-лошите
Моето име е винаги в Топ 10
Аз чувам всичко, всичките ви цинични коментари
Толерантността ми става все по-голяма, дози стават все по-фатални и големи
Опитвам се на живот и смърт да запазя здравия си разум
Това се превърна в моя мания
В един момент, вие се изморявате да побеждавате в тази индустрия
Те вече са ме набелязали за цел
Но окото ми няма да мигне, дори да не съм най-добрия
Защото аз съм истински мъж сред нещастници

Ако ме гледахте от очите на 18 годишни
Нямаше да говорите тези неща, защото нямаше да сте постигнали такъв успех
Нещастниците казващи, че всичко това се дължи на компанията ми
Дори и да ме мразят, аз ще ги обеля и изям, майната им
Идва от Block B и дебютира в баладна група, да
Аз стигнах до тук благодарение на таланта си
Но те не знаят за чудовището скрито зад концепцията ми
Започвах да се чувствам безвкусен, така че това ми идва много добре
Mino, Huge Boy, да, аз се превърнах в това
Вие губите, ако се опитвате да ме потиснете с това държание
Дали сте зверове хранещи се с ритъм или не, не мога да кажа
Може да се опитвате да ме сломите, но така 
чувствам стъпките си още по-леки
Ще се справя перфектно, а вие ще се ядосате
Преди да критикувате някого, погледнете в огледалото
Ако ме дават по телевизията, просто изключете телевизора

Казват, че съм се променил и аз също мисля така

Защото исках точно това, да тръгна от дъното и да се превърна в шампион
Не ме интересуват критиките и мненията 
на хора, които се мислят за всезнаещи
В главата ми има място само за ритъма
В старите времена, опитът ти е давал по-висока 
позиция и бил най-важното нещо (Какво?)
Ако времето е пари, побързай и обяви фалит, момче
Колкото по-големи стават амбициите ми, толкова по-неспокоен ставаш ти
Лесно е да правиш хип-хоп, нали? Направете го 
като 18 годишен, вие хора в двайсете си години
Всички тук гледат с насмешка на рапърите (Време е за шоу)
Мислите, че се държа неуважително като казвам истината?
Ако думите ми ви провокират, тогава  просто мразете Bobby
Когато хванете микрофона, това е като трилър за публиката
Когато хванете микрофона, дори гълъбите отлитат

*Уау, погледнете насам, страхливците ще избягат, няма съмнение в това 
Гледате ли? Ако не ме харесвате, ваша си работа
Скрийте се добре, виждам ви, кака смеете да ме подценявате
Нивото тук е различно, въпроса е на живот и смърт

Йо, гледайте ме по телевизорите си, за да 
видите колко далече ще стигна, глупаци
Йо, каквото и да правя, където и да съм, аз съм по-добър 
от всички вас, които стоите и не правите нищо, глупаци  
На сцената сте като машини, които изглеждат напълно еднакво, 
толкова се престарават, нека кажа само едно нещо, това не е правилно
Хейтърите, които ме мразят, дори, когато правя нещо 
добро, нека кажа само едно нещо, това не е правилно








Няма коментари:

Публикуване на коментар