четвъртък, 16 октомври 2014 г.

Kim Bo Kyung- I Know (My Lovely Girl OST) Бг Превод



                                              ПРЕВОД

Докато вървях, стъпките ми спряха на онова място
Докато се лутах, очите ми спряха на онова място
Ти беше там, а като глупачка, аз не знаех това
Ти винаги беше до мен и се усмихваше 

Любовта идва и изпълва малкото ми сърце
От деня, в който се срещнахме за първи път, ти беше моята съдба
Аз знам, най-накрая знам това
Ще те обичам завинаги

Многобройните дни, които бяха прекалено трудни
Спомените, които не ми позволяват да обичам
Дори и това да те срещна да не е било случайност
Чувствата ми станаха по-силни, това, 
което изпитвам към теб, е истинско

Любовта идва и изпълва малкото ми сърце
От деня, в който се срещнахме за първи път, ти беше моята съдба
Аз знам, най-накрая знам това
Знам, че с върха на малките си и студени пръсти
Аз мога да те докосна, затова вече мога да се усмихна

Знам, че ще те обичам дори по-силно
Затова остани до мен, както сега






Няма коментари:

Публикуване на коментар