четвъртък, 16 октомври 2014 г.

Nemesis- Sad Love Waltz (Iron Man OST) Бг Превод



                                                           ПРЕВОД

Тихият ти глас ми казва да те забравя сега
С устните, които преди ми нашепваха любовни думи
Ти се сбогува с мен
А аз не можах да кажа нищо

Гледам отражението си в огледалото, което изглежда толкова слабо
Сълзите ми отново се стичат
Ние наистина ли се разделихме?
Опитвам се да изтрия следите от теб, които са толкова ценни за мен
Днес отново, аз вървя по този път
Опитвам се да отблъсна спомените
Но все още не мога да те забравя
И се мразя за това

*Сърцето не спира да ме боли
Ако любовта ни ще свърши така
Не трябваше да се срещаме от самото начало
С течение на времето нещата ще станат по-добри
Ще ме боли само за кратко
Спомените за теб ще изчезнат, ако потърпя още малко

Ти ме заслепи, ти открадна сърцето ми
Аз ти дадох всичко от себе си
Спомените в сърцето ми, щастливите ни моменти
Те ме измъчват без край
Но как ти успя да забравиш всичко толкова лесно?

*Сърцето не спира да ме боли
Ако любовта ни ще свърши така
Не трябваше да се срещаме от самото начало
С течение на времето нещата ще станат по-добри
Ще ме боли само за кратко
Спомените за теб ще изчезнат, ако потърпя още малко

Обичам те, обичам те, обичам те
Липсваш ми до полуда
Нашата любов беше грешка от самото начало
Нямам достатъчно кураж да обичам друга
Ще ми липсваш само за кратко






1 коментар:

  1. Excellent post!!! I have learnt many things form here. I have also website where you can ivsit and pass your leasure time. In everyone’s life, at some time, our inner fire goes out. It is then burst into flame by an encounter with another human being. We should all be thankful for those people who rekindle the inner spirit. To get more information, visit here……………
    sad love

    ОтговорИзтриване