понеделник, 20 октомври 2014 г.

Epik High Feat. Jo Won Sun- Easy Ending Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Каква полза има в това да ти кажа?
Няма да те моля да ме утешаваш
Мразя да продавам емоциите си
Аз съм стиснат, когато става въпрос за щастието ми
Думите, които мразя повече от "ти плати", са "бъди силен"
Алкохолът, хората, всичко
Аз се напивам лесно и краят винаги е лош
Аз ядосвам лесно и винаги развалям веселбата
Дори и да изглеждам сякаш съм толкова щастлив

Аз слягам край на нещата, сякаш толкова 
много мразя това, че мога да убия 
И без това дишам перфектно след раздялата
Така че не прави нещата, които нараняват и убиват сърцето
Не ме питай дали съм добре
Това, което искам, е безразличността, която прилича на мен
Целият свят се държи толкова драматично
Няма нужда да следим или гоним любовта, това е просто инстинкт
Смешно е, това, което различава хората от зверовете
Е същото нещо, което превръща хората в зверове

*Този път е различно
Всеки път се заблуждавам така
Но без провал
Както винаги
Всичко стига до своя край
Наистина ли съм влюбен?
Или се срещам, за да се разделя?
За пореден път ме застига
Лесният край

Думи, които казвам пред счупено огледало
Всеки път, когато с трудност започна да се срещам
И лесно се разделя с някого
Само ако нещата бяха ясни като алкохола в чашата ми
Щеше да има само лек махмурлук
Вече отпиваш още веднъж
Отначало беше толкова разгорещен
Но когато нещата охладняха, ти сложи верига около врата и
Винаги е различна, причината да я напуснеш
Но след раздялата, винаги ти си този, който е изоставен
Не знаеш ли, че въпреки че любовта е просто игра за теб
За други, тя е всичко?
След като си купиш съжаление с тези скъпи сълзи
Други хора изплащат дължимото ти вместо теб
Кой знае каква е причината, просто прави каквото си поискаш
Дръж се с хората, които харесваш по обратния начин, по който се чувстваш
За теб, който живееш един толкова самотен живот
Не, за мен
Надявам се, че нещата ще свършат добре

Мисля, че това е за добро
Няма причина това да не бъде и за теб
Краят винаги е един и същ
Същият стар лесен край
Този лесен край
Е, нищо може да се направи

*Този път е различно
Всеки път се заблуждавам така
Но без провал
Както винаги
Всичко стига до своя край
Наистина ли съм влюбен?
Или се срещам, за да се разделя?
За пореден път ме застига
Лесният край

Щастлив край

Щастлив
Не, лесен
Аз

От здравей до сбогом
В началото и краят изричаме един и същи думи
Има причина за всичко това

Наистина ли съм влюбен?
Или се срещам, за да се разделя?
За пореден път ме застига
Лесният край







Няма коментари:

Публикуване на коментар