неделя, 9 ноември 2014 г.

A.CIAN- So Happy Together Бг Превод




Ние се държим здраво за ръце, докато си тръгваме заедно, чао чао 
Искам да те заведа в нашия собствен свят, 
искам да се грижа за теб, моя любов

Сутрин се събуждам и преглеждам телефона си
Усмихвам се, гледайки снимките на моята 
любима, мога да мисля единствено за теб
Липсваш ми толкова много, затова обличам каквото ми попадне
И ще изтичам до къщата ти, ще се видим малко по-късно

*Ще те заведа там, днес, не утре
При мен, който те обича
Ще те заведа там, на мястото, където сърцето ми бие
За да можеш да ме чувстваш до себе си, където и да си

Независимо какво говорят хората, ти си 
толкова красива, каквото и да правиш
Ти ме разгорещяваш, разтуптяваш сърцето ми
Толкова си ослепителна, сърцето ми бие като лудо
Мое момиче, ти си моята любов, ти си единствена за мен

Това е любов, днес отново, аз заспивам с мисълта за теб
Това е любов, ще бъда с теб дори и в сънищата си

*Ще те заведа там, днес, не утре
При мен, който те обича
Ще те заведа там, на мястото, където сърцето ми бие
За да можеш да ме чувстваш до себе си, където и да си

Ще те заведа там, винаги
Ще те заведа там, ще бъдем заедно
Ще те заведа там, при теб
Ще те заведа там, аз ще дотичам при теб

Имам толкова много недостатъци, но ако съм с теб
Имам чувството, че целият свят е мой, обичай ме

Ние сме заедно, ние сме толкова щастливи, моя любов
Ние сме едно цяло, завинаги, бъди до мен

Харесвам те толкова много, не спирам да мисля за теб
Ти ме разгорещяваш, разтуптяваш сърцето ми
Толкова си красива, не издържам, сърцето ми се разтуптява
Мое момиче, ти си моята любов, ти си единствена за мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар