неделя, 9 ноември 2014 г.

A.CIAN- Up & Down Бг Превод




Моля те, нека спрем, всичко свърши между нас, 
ти казваш това, докато жестоко късаш с мен
Питам каква е причината, но ти не казваш 
нищо и просто проливаш сълзи

Наистина не предполагах, че ще се разделим
Объркан съм, защо ме напускаш?
Винаги се съобразявах с теб, грижех се за теб
Не прави това, имаме история заедно

Върни се обратно при мен, върни се 
Не мога да продължа живота си без теб, остани с мен
Полудявам докато те чакам

Всеки ден, нагоре-надолу, нагоре-надолу, 
не мога да контролирам емоциите си
Моя любов, моля те, върни се обратно при мен
Нагоре-надолу, нагоре-надолу
Не мога да живея дори ден без теб

Моя любов, моля те, върни се обратно при мен
Нека да не се сбогуваме
Нека да не се сбогуваме

До деня, в който умра, аз ще гледам единствено към теб
Затова се моля, моля се да настъпи деня, в който ти ще се върнеш при мен
Защото ти си единствена за мен
Обичам те, върни се обратно при мен
Моля те, дръж здраво ръката ми, дръж ръката ми

Знам, че имам много недостатъци
Знам, че не съм достоен за теб
Но продължавам да чакам да се върнеш при мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар