неделя, 30 ноември 2014 г.

Buzz- Goodbye Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Тази вечер, аз отново пея
За да мога да те забравя
Когато тази песен приключи
Моля те, нека това да стане

Мелодията от спомените ми
Трептящият звук на дъха ти
Искам да изпълня страдащото си сърце с теб
Дори и да те отблъсквам от спомените и мислите си 

*Аз те викам с изгарящо сърце
Не мога да се откажа от теб
Не мога да те забравя
Аз се губя в песента
Във времето, което е като сън
В моята минала любов

Не е толкова лесно, колкото звучи
Но сега, аз наистина ще се откажа от теб

Дори кратките моменти
Дори малките места
Където и да съм, сърцето ми е изпълнено с красивата теб
Дори и да те отблъсквам от спомените и мислите си 

*Аз те викам с изгарящо сърце
Не мога да се откажа от теб
Не мога да те забравя
Аз се губя в песента
Във времето, което е като сън
В моята минала любов

Ще изтрия всичко
Спомените стават все по-далечни

Аз се губя в песента
Във времето, което е като сън
В моята минала любов
Сбогом





Няма коментари:

Публикуване на коментар