неделя, 30 ноември 2014 г.

2BiC- If We Love Again Бг Превод




Днес аз мисля дори повече за теб
Мислих, че вече съм те забравил
Тогава бях незрял
Затова не знаех, че това беше любов

Когато настъпи студеният сезон
Спомените ни те зоват
Моите горещи сълзи започват да се стичат
И разтапят вледененото ми сърце

Сега, аз най-накрая мога да те обичам
Сега, аз най-накрая мога да те разбера
Дори когато понякога чувах новини за теб
Имаше много нощи, в които не можех да заспя
Ще е хубаво, ако можехме отново да се обичаме

Деня, в който отново се срещнем
Как ли ще се държим ти и аз?
Започвам да се вълнувам без причина с усмивка на лице
Да не би чувствата ми към теб да са се върнали?

Сега, аз най-накрая мога да те обичам
Сега, аз най-накрая мога да те разбера
Ако и ти се чувстваш по същия начин
Ако и ти страдаш колкото и аз
Просто се върни обратно при мен
Обичам те

Ако някога случайно те срещна
Искам да ти кажа, че съжалявам
Дори и никога повече да не можем да се обичаме
Надявам се, че спомените, които живеят в теб, са щастливи
Само ако аз бях мъжа до теб
Само ако можехме отново да се обичаме







Няма коментари:

Публикуване на коментар