неделя, 30 ноември 2014 г.

Roy Kim- Pinocchio (Pinocchio OST) Бг Превод



                                                           ПРЕВОД

Днес ти отново се усмихваш
Отдалече, аз се усмихвам заедно с теб
Може би ти ще ме погледнеш и ще ми се усмихнеш поне веднъж
Ароматът ти се носи във вятъра и минава покрай мен
Когато видя очите ти, аз ставам нервен
Аз винаги ще те помня, дори в далечното бъдеще, моя любов, моя любима

Днес ти плачеш
Зад теб, аз плаках заедно с теб
Може би само веднъж, аз искам да изтрия сълзите от очите ти
Нощният вятър е много студен, ела при мен, аз ще те поема в обятията си

Когато видя очите ти, аз ставам нервен
Аз винаги ще те помня, дори в далечното бъдеще, моя любов, моя любима
Ти си моята съдба
Не спирам да мисля за дните, в които ние ще бъдем заедно
Ти си единствена за мен, обичам те






Няма коментари:

Публикуване на коментар