петък, 7 ноември 2014 г.

N.SONIC- I Miss You (Мy Lovely Girl OST) Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

Дори да отидеш надалече, аз ще остана точно тук
Колкото повече се опитвам да те забравя, 
толкова по-силно се стичат сълзите ми
Боли ме все повече и повече
Повтарям ти го толкова много пъти, 
но ти не разбираш какво чувствам?

Без теб, с отминаването на дните
Ти ми липсваш
Аз те чакам

*Сякаш нищо не се е случило
Върни се при мен, липсваш ми
По цял ден, аз мисля за лицето ти, затова сълзите ми се стичат

Все още ти си единствената, която живее и диша в сърцето ми
Ти също ли си неспокойна като мен?
Търсиш ли ме?
Настъпва мрак

Ако мълчаливо затворя очите си, аз 
чувам гласа ти, който викаше името ми
Дори и сълзите ми да се стичат и сърцето 
да ме боли, аз ще продължа да те чакам

*Сякаш нищо не се е случило
Върни се при мен, липсваш ми
По цял ден, аз мисля за лицето ти, затова сълзите ми се стичат

Сега, искам да ти кажа нещо, слушай
Колкото повече време отминава
Толкова повече сълзи, които сдържах в себе си, падат от очите ми
Сърцето ме боли, сякаш времето е спряло, аз стоя безучастно тук
Колкото повече време отминава
Толкова повече сълзи, които сдържах в себе си, падат от очите ми
Ела при мен точно сега, върни се







Няма коментари:

Публикуване на коментар