петък, 7 ноември 2014 г.

Xia Junsu- In The Time That I Loved You (Mister Baek OST) Бг Превод



                                       ПРЕВОД

Въпреки че много ме боли и те мразя толкова силно
Аз отново те сънувам
Когато денят отмине, той остава като спомен от вчера
Липсваш ми, затова затварям очите си

Аз отново затварям очите си и се опитвам да заспя
Но сълзите ми се стичат безкрайно

*Не мога ли да остана във времето, в което те обичах?
Не мога да забравя аромата ти
Само ако можех да живея в спомените, в които те обичах
Повече никога няма да се страхувам

Опитвам се да те игнорирам, опитвам се да те подмина
Но накрая ти отново ми липсваш толкова много
Без да осъзнавам, сълзите ми не спират да се стичат

*Не мога ли да остана във времето, в което те обичах?
Не мога да забравя аромата ти
Само ако можех да живея в спомените, в които те обичах
Повече никога няма да се страхувам

Аз се обичаме, ако можем да бъдем заедно, аз ще бъда щастлив
Ти си моята различна половина, познавам единствено теб
Не мога да живея и ден без теб
Няма достатъчно любов във времето, което отминава
Ще ти го кажа днес, обичам те






Няма коментари:

Публикуване на коментар