понеделник, 3 ноември 2014 г.

Zhoumi Feat. Chanyeol- Rewind Бг Превод




Спирам и превъртам назад, превъртам назад
Спирам и превъртам назад, превъртам назад
превъртам назад, превъртам назад
Спирам, превъртам назад, започвам от начало

Часовникът ми винаги е спрял, затова се скитам из лабиринт на времето
Вчера ми изглежда като утре и след зазоряването настъпва нощта
Аз се връщам назад във времето и нощна приключва
Реалността е прекалено болезнена, затова аз превъртам назад спомените си

В малко неясните спомени
(Връщам се назад) Отвъд четирите сезона
Аз ще намеря парченцата, които ще ни свържат
Няма да изгубя нито едно от тях

Сега спирам и превъртам назад, спирам се на лятото
Сезонът, в който ти и аз бяхме щастливи, сърцето ми се разтуптява
Спирам и отново го пускам, ще си върна сърцето ти, о, момиче
В този момент, който е като сън, аз ще те държа в ръцете си
Искам да си върна любовта, време е да превъртя времето назад

Виждам те да ми обръщаш гръб, тръгвам след теб и се опитвам да се спра
Но ти се изплъзваш от ръцете ми и продължаваш по пътя си
Колкото и да викам след теб, ти не ми обръщаш внимание
Оставяйки ме в студения въздух

Това не може да се случи, в изгубените спомени
(Ще върна времето още по-назад) Ще намеря този момент
Ще намеря парченцата, които ни разделиха
Така че никога повече да не се сбогуваме

Сега спирам и превъртам назад, спирам се на зимата
Сезонът в който ти и аз бяхме толкова топли, 
сърцето ми се разтуптява, о, момиче
В този момент, който е като сън, аз ще те държа в ръцете си
Искам да си върна любовта, време е да превъртя времето назад

В многобройните вариации на времето
Аз държа здраво сърцето ти (Едно, две) в ръцете си докато заспивам

Времето ми тече назад
Омагьосано от следите, които остави след себе си в ъгъла на сърцето ми
То постоянно ме води назад в спомените

Преди винаги се усмихвах, но сега се промених
Не мога да забравя хубавите спомени
И те бавно ме задушават
Ако времето е видео, искам да натисна бутона за превъртане назад
И да затворя завесите на тази болезнена любов

Сега спирам и превъртам назад, спирам се на сбогуването ни
Ако стисна силно фрагментите на спомените, 
дори и сърцето ми да бъде наранено
Спирам и отново ги пускам, ще си върна сърцето ти, о, момиче
Парченцата останали след теб, преобръщат цялото ми сърце
Искам да си върна любовта, време е да превъртя времето назад

Спирам и превъртам назад, превъртам назад
Спирам и превъртам назад, превъртам назад
превъртам назад, превъртам назад
Спирам








Няма коментари:

Публикуване на коментар