неделя, 9 ноември 2014 г.

Zico Feat. Don Mills- Tough Cookie Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Здравейте, всички вие идиоти, които все още 
ме гледате с това кисело изражение
Съжалявам, но Block B е на върха на чартовете
Печелят трофеите без никакви манипулации, аз успях
Предложения за концерти, да рапирам в чужди песни
Прекалено е че да откажа всичко това
Топ идол рапър? Майната му, това не е за мен
Моята конкуренция е някъде другаде, не в тази ТВ станция
JTONG hyung беше мой хейтър, а сега ме 
покани да се присъединя към Buckwilds
По време на делото, няколко големи компании се свързаха с мен
Честно казано, харесва ми когато нещата се развиват по естествен начин
За мен да се грижи компания? Не, благодаря
Без нищо, аз продължавах да вървя и стигнах до тук
Не се опитвайте да ме спрете
Стъпките ми нямат срок на годност, никога няма да спра
Казвате, че не съм постигнал нищо, защо?
Ритъмът ми е малко силен, ситуацията приключи
Привличам вниманието, изчиствайки името си, опетнено от критицизъм 
Аз играя роля в Hallyu вълната, но получавам и погледи пълни с уважение

*Не съм твой приятел
Не съм и твое семейство
Не съм твой колега
Сдъвчи ме по грешния начин и зъбите ти могат да изпадат 

**Защото аз съм корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Защото аз съм корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Сдъвчи ме по грешния начин и зъбите ти могат да изпадат 

Приятели, слушате ли? Да, аз успях
Направих това, което трябваше и накрая, аз успях
Преди, бях уволняван за един ден или с месеци работих без заплащане
Всички шефове, слушате ли? Да, аз успях

Ако вие го напишете, текстът не струва, но когато 
аз го напиша, той прелива от характер
Вие си слагате маски и влагате много енергия, аз преливам от сила, 
а вие само се възползвате и се опитвате да привличате внимание
Можете да вложите много усилие и да пуснете нов 
трак, но хората просто минават на следващия  
Вие, глупаци, правите се на силни, но сте едни слабаци

Don Mills, хейтват ме, казват, че се възползвам 
от телевизията, за да правя хип-хоп
Don Mills, започнах в Корея без никакви връзки
Don Mills, аз сам правя ПР на песните си
Don Mills, аз сам правя името си известно

Времето е злато, не можеш да го пропиляваш
Аз пуснах нов албум, а сега и нова песен
Най-накрая чувам името си оттук и оттам
Кое е името ми, което се чува оттук и оттам? Don Mills

*Не съм твой приятел
Не съм и твое семейство
Не съм твой колега
Сдъвчи ме по грешния начин и зъбите ти могат да изпадат 

**Защото аз съм корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Защото аз съм корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Сдъвчи ме по грешния начин и зъбите ти могат да изпадат 

Преди MC на Music Core, аз съм просто MC
Моят дебют като идол е преимущество за вас
Но всички вие клатушкащи се пингвини ще пострадате, ако прекалите
Днешните рапъри нямат достатъчно талант, за това са пълни с комплекси
Такива сте нещастници

Постоянно се опитвате да ме пречупите, но аз просто ще бъда изваян по-добре
Това не е моята амбиция, моята честота навлиза в ерогенните ви зони
Не мога да приема хвалбите на Tablo и Gaeko
Не виждам недостатъците ми да са си отишли
Както не виждам бръчките, които се появяват по кожата ми
Всички певци-текстописци в преливащите групи 
Разкарайте се, отидете някъде другаде 
Това е моята територия, майната ви
Преди да оплювате работата ми, покажете ми на какво сте способни
Не можете да направите нищо с тези способности
Затова просто не правите нищо
Ако искате да оплювате големите имена, направете го, започнете от мен
Или просто замълчете, преди аз да съм ви подхванал

*Не съм твой приятел
Не съм и твое семейство
Не съм твой колега
Сдъвчи ме по грешния начин и зъбите ти могат да изпадат 

**Защото аз съм корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Защото аз съм корава бисквитка, корава бисквиткакорава бисквитка
Сдъвчи ме по грешния начин и зъбите ти могат да изпадат 







Няма коментари:

Публикуване на коментар