вторник, 16 декември 2014 г.

Siwan- But Still.. So.. (Misaeng OST) Бг Превод



                                                 ПРЕВОД

Всички ми казват
Че няма място за мен, където да направя дори крачка

За ме но отново настъпи трудно време
Правейки малкия мен още по-малък

Но при мен отново идва и надеждата
Въпреки че тя е просто желание за една усмивка

*Нещата ще се оправят ли с течение на времето?
Ще свикна ли с това? Дори и да съм самотен?
Когато поредният ден отмине, аз осъзнавам, че отново съм сам
Но въпреки всичко, аз искам да живея

*Нещата ще се оправят ли с течение на времето?
Ще свикна ли с това? Дори и да съм самотен?
Когато поредният ден отмине, аз осъзнавам, че отново съм сам
Но въпреки всичко, аз искам да живея


Затова аз живея




Няма коментари:

Публикуване на коментар