сряда, 3 декември 2014 г.

Zia- Bad Rumor Бг Превод



                                                           ПРЕВОД

След като чух слуха за теб, аз останах без думи
Опитах се да ти вярвам до самия край, 
но усилията ми са били напразни

Ти каза, че имаш много неща на главата
А аз вярвах на всяка твоя дума
Не знаех, че се срещаш с друга

*Защо направи това? Ако намеренията ти 
са били такива от самото начало
Защо ми каза неща, които не си мислил, когато си отиде
Неща, които чувам дори със запушени уши
Всеки ден беше като Ад за мен, сякаш целият свят беше срещу мен

Очевидните ти извинения, че се нуждаеш от време
Аз им повярвах като глупачка
Не знаех, че това ще бъде краят (Знам, знам)
Най-накрая разбрах, че това е раздяла

Защо лошите слухове се разнасят толкова бързо?
Защо ми отнема толкова време да те преодолея?
След като ме напусна, аз изгубих живота си
Не знаех, че това е раздяла

*Защо направи това? Ако намеренията ти 
са били такива от самото начало
Защо ми каза неща, които не си мислил, когато си отиде
Неща, които чувам дори със запушени уши
Всеки ден беше като Ад за мен, сякаш целият свят беше срещу мен

Аз останах сама, всички ми се присмиват

Само веднъж, дори само за един кратък момент
Не се ли сети за мен?

Истории за това как живея, сигурна съм, че 
си ги чул, сякаш са нещо незначително
Все още ме боли толкова много, аз все още живея като в Ад
Когато ти сякаш живееш в друг свят

Ти се усмихваш, с твоята маска на добър мъж
И вероятно отново ще нараниш друг човек
Предполагам, че е хубаво, че се разделихме (Знам, знам)
Да, това е за добро (Знам, знам)







Няма коментари:

Публикуване на коментар