сряда, 3 декември 2014 г.

Joo Won- Innocente (Naeil's Cantabile OST) Бг Превод



                                     ПРЕВОД

Странно е, не спирам да мисля за теб
Това не може да се случва, опитвам се да спра

*Сърцето ми, ръцете ми, очите ми
Те са изпълнени с теб
Това чувство, този трепет, ако това е любов
Това чувство е прекалено хубаво, за да е истина
От това ме боли толкова много

В избледняващите спомени, образът, 
който става все по-ясен, това си ти
Дори когато затворя очи, аз те виждам
Където и да отида, аз те виждам
Това чувство...

*Сърцето ми, ръцете ми, очите ми
Те са изпълнени с теб
Това чувство, този трепет, ако това е любов
Това чувство е прекалено хубаво, за да е истина
От това ме боли толкова много

Знаеш ли какво чувствам?
Ти си всичко за мен
Защо не разбираш това?
Ти си всичко за мен
Защо не разбираш това?
Ти си всичко за мен







Няма коментари:

Публикуване на коментар