сряда, 3 декември 2014 г.

Masta Wu Feat. Dok2, Bobby- Come Here Бг Превод




Ако имаш да ми казваш нещо, ела тук 
Ще те изслушам, каквото и да е то, ела тук
Добре, разбирам, така че ела тук
Ако тук не ти е комфортно, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън

Ела тук, добре дошъл в света на истинските мъже
Животът е пълен с въпроси без отговори
Готов съм да отговоря на всичките ти въпроси
Млад крал, млад шеф, преследвам на мечти
Златни ланци, златни часовници и блясък на диаманти 
Получавам каквото си поискам, както си поискам
Каквато и да е реалността, аз мога да живея без тревоги
След като постигна едно нещо, аз се изкачвам на следващото ниво
Ако искаш да опознаеш моя хип-хоп, ела тук
Със сигурност ще ти кажа истината, така че ела тук
Аз никога няма да изгубя, всички треперят около мен
Ако не искаш да се излагаш, не се мяркай пред очите ми, разбираш ли?

*Ако имаш да ми казваш нещо, ела тук 
Ще те изслушам, каквото и да е то, ела тук
Добре, разбирам, така че ела тук
Ако тук не ти е комфортно, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън

Говоря за
Говоря за лигите на новородено кученце
За гордостта на младата кръв
За мен се отнася поговорката "Крадецът на игли, 
се превръща в крадец на крави"
Аз стигнах върха, затова разбивам всеки, който ми се изпречи
Ако си мислил, че съм лесен като вода, по-добре внимавай
Аз живея забързан живот, няма нужда да бъда парти момче
Наричат ме чудовище, аз никога не съм се наричал така
Вие не струвате, вие сте крехки, сякаш сте направени от стъкло
Ако таланта съответстваше на външния вид, 
значи аз Won Bin, аз съм като бронирано стъкло
Ако направя хит, аз засенчвам работата на всички 
рапъри, които нямат никакво чувство за ритъм
Без никаква работа, ти просто се чудиш какво да правиш
Не се дръж с мен като с приятел, спри да се държиш сякаш сме близки
Ако не ме харесваш, опитай се да подринеш гордостта ми с таланта си

*Ако имаш да ми казваш нещо, ела тук 
Ще те изслушам, каквото и да е то, ела тук
Добре, разбирам, така че ела тук
Ако тук не ти е комфортно, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън

Никой не може да го направи като мен
Като мен, като мен
Никой не може да го направи като мен
Като мен, като мен
Не, това не съм аз, приятел
Не поглеждай назад и просто тичай
Ако бъдеш хванат, това ще бъде краят, нямаш никаква представа
Това е последната ти възможност, ще ти изпълня само едно желание
Не казвай нищо друго, а просто започне да се умоляваш
Бъди напълно искрен
Да, никога повече не ми говори неуважително 
Това е финалът
И като за край ще ти кажа да се разкараш от тук
Има толкова много двуличници
Това е като комедия
Не казвай безполезни неща
Не, всъщност ела тук, сгреших, така че 
трябва да бъдеш наказан вместо мен

*Ако имаш да ми казваш нещо, ела тук 
Ще те изслушам, каквото и да е то, ела тук
Добре, разбирам, така че ела тук
Ако тук не ти е комфортно, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън
Хей, ела тук
Хей, ела навън







Няма коментари:

Публикуване на коментар