понеделник, 1 декември 2014 г.

Zest- My All Бг Превод



                                                       ПРЕВОД

Искаш ли да се срещаме? Искаш ли да се срещаме?

Написах съобщение с обяснението си в любов
Но не бях достатъчно смел да го изпратя, 
затова го изтрих, толкова съм жалък 
Ако просто бях натиснал бутона, сърцето ми щеше да 
дойде при теб, но не можах да го направя тази вечер
Думата "невъзможно" не съществува в речника ми
Но се страхувам, че ще те изгубя, затова винаги съм толкова предпазлив

*Означаваш всичко за мен, за мен ти си най-невероятното нещо на света
Изпитвам едно наелектризиращо чувство
Дългата ти пола ме запленява, ти открадна цялото ми сърце
Искам да ти дам любовта си

Аз отново вярвам в себе си
Сърцето ми сияе
Ще те изненадам, всичко ще бъде наред

Моментът, който ти сложи ръката си на рамото 
ми, аз отворих очи, сънят приключи
Цял ден, за съм неспокоен, любопитно ми е какво 
следва, ще се случи ли нещо между нас?
Искам да напиша, че ти си моята любов
Искам да изпълня синята земя с истории за теб

*Означаваш всичко за мен, за мен ти си най-невероятното нещо на света
Изпитвам едно наелектризиращо чувство
Дългата ти пола ме запленява, ти открадна цялото ми сърце
Искам да ти дам любовта си

(Заради теб) Аз не мога да направя нищо
(Заради теб) Аз ставам нетърпелив
Искам да те спра до стената
Да те погледна в очите и да ти кажа какво чувства към теб
(Това си ти) Единствената на света
(Това си ти) Щастлив съм винаги, когато те видя
Когато съм до теб и виждам усмивката ти, се чувствам като в Рая

*Означаваш всичко за мен, за мен ти си най-невероятното нещо на света
Изпитвам едно наелектризиращо чувство
Дългата ти пола ме запленява, ти открадна цялото ми сърце
Искам да ти дам любовта си

Колкото и да гледам, ти си най-красивата за мен
Толкова съм щастлив, че ти си до мен
Любовта ми е по-голяма от всичко, искам да те прегърна силно

Надявам се, че някой ден, ние ще споделяме една и съща тайна
Ти внесе надежда в живота ми

Ще те обичам завинаги
Обичам те







Няма коментари:

Публикуване на коментар