петък, 2 януари 2015 г.

B.A.P- Warrior Бг Превод




Боецът се завърна
Ние ще победим, да
B.A.P

Какво е вашето B?
Ние ще се борим на тази улица за душите си

Какво е вашето A?
Това е началото на една нова революция
Спрете ме ако можете

Какво е вашето P?
Лоша ДНК, ние, бойците, сме заразени с вирус
Още веднъж, какво е името на играта? B.A.P
Нека всички се надигнем

Тази безкрайна война, за кого е?
Всеки се прицелва в главата ти зад гърба ти, като страхливец
Мислите ли, че ще ви бъде простено за лицемерието ви?
Захвърлете мрачните си маски
Вземете се в ръце

*Боец
Оставям те под това слънце
Опитай се да запалиш огън в сърцето ми
Дигидигидом дигидигидом
Боец
Малко по-бързо от куршум 
Думите ми се забиват в сърцето ти
Дигидигидом дигидигидом
И това те задушава

**Предай се, предай се
Предай се, предай се, предай се, предай се
Предай се, предай се
(Бау уау уау уау уау)

Да
Да, този удар е насочен към теб, който си жаден за бой
Ние сме различни и се делим, това казват глупавите хора
Думите, които ехтят в сърцето ми, са 
различни от твоите, това ядосва ли те?
(Почивай в мир) Това е молитва за истината, един свещен символ, 
който мрачната системата няма да успее да покрие като сянка
Какво е името на играта? B.A.P

 Някога живял ли си потънал в отчаяние?
Кошмарите ме преследват, а аз съм като компас изгубил пътя си
Как можеш да говориш така с тези дяволски устни?
Един по един, те умират, дъхът им секва заради тези адски думи

*Боец
Оставям те под това слънце
Опитай се да запалиш огън в сърцето ми
Дигидигидом дигидигидом
Боец
Малко по-бързо от куршум 
Думите ми се забиват в сърцето ти
Дигидигидом дигидигидом
И това те задушава

**Предай се, предай се
Предай се, предай се, предай се, предай се
Предай се, предай се
(Бау уау уау уау уау)

Не можеш да се скриеш под това небе
Дори да се опиташ да се скриеш, ти ще 
паднеш на колене в лицето на истината
Ти ти ти ти ти ти ти ти

*Боец
Оставям те под това слънце
Опитай се да запалиш огън в сърцето ми
Дигидигидом дигидигидом
Боец
Малко по-бързо от куршум 
Думите ми се забиват в сърцето ти
Дигидигидом дигидигидом
И това те задушава


**Предай се, предай се
Предай се, предай се, предай се, предай се
Предай се, предай се
(Бау уау уау уау уау)








Няма коментари:

Публикуване на коментар