вторник, 13 януари 2015 г.

MC The Max- Looking At You (Birth Of A Beauty OST) Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Сърцето ми знае и продължава напред
Въпреки че пътят е странен

Мястото, което все още е изпълнено с дъха ти
Липсва ми толкова много, че боли
Опитвам се да извърна поглед, но сълзи се стичат от очите ми
Ти си смисъла на живота ми
Защото любовта е вечна
Защото любовта идва преди болката
Дори и всичко, което мога да направя, е просто да гледам отдалече
Аз не мога да се откажа от теб

Вчера и днес
Ти ме съсипваш, влудяваш ме
Колкото и да се опитвам, не мога да преодолея този копнеж 
Дори и ти да не ме обичаш
Защото няма какво да ме спре
Аз ще вложа всичко в тази любов
Дори и краят да не бъде щастлив
Аз ще последвам сърцето си
Ти си причината да съм жив
Дори и всичко, което мога да направя, е просто да гледам
Това е любов, от която не мога да се откажа






Няма коментари:

Публикуване на коментар