неделя, 4 януари 2015 г.

Lim Chang Jung- Long Time No See Бг Превод



                                            ПРЕВОД

Мина много време, ти каза това усмихвайки се
И също като в момента, в който те видях за първи път
Глупавото ми сърце отново се разтуптя

Пожелах ти да бъдеш щастлива, когато 
през сълзи те оставих да си отидеш
Ти направи тези думи безсмислени
Защо си станала толкова безчувствена?

Какво се случи?
Изглеждаше сякаш той ще ти даде целия свят
Но толкова ли беше трудно да живееш добре и щастлива?

Трябваше да се възползвам от онзи момент, 
трябваше да ти кажа, че все още те обичам
Нямам нищо, не мога да ти дам нищо, затова 
реших, че не мога да го направя

Трябваше да почакам, само ако знаех, че ще се върнеш
Но защото не съм сам, аз не мога да те имам
Дори това да изглежда глупаво, съжалявам, но
Аз отново ще те отпратя

Трябваше да дойдеш по-рано, животът беше толкова труден без теб
А тя беше до мен, когато имах чувството, че ще умра
Защо не мога да направя това?
Искам просто да обвия ръцете си около малките ти рамене
Разкаянието ме влудява, искам те толкова много, че ме боли

Трябваше да се опитам да те задържа,
трябваше да ти кажа, че все още те обичам
Нямам нищо, не мога да ти дам нищо, затова 
реших, че не мога да го направя

Трябваше да почакам, само ако знаех, че ще се върнеш
Но защото не съм сам, аз не мога да те имам
Дори това да изглежда глупаво, съжалявам, но
Отново ще те оставя да си отидеш

Трябваше да го игнорирам
Да си кажа, че това е просто някой, който прилича на теб
Въпреки че стоиш пред мен, аз не мога да те прегърна
Дори и ти толкова усилено да се опитваш да се усмихнеш

Трябваше просто да продължа да вървя
Не трябваше да поглеждам назад
Ти се отдалечаваш все повече и повече, аз не мога да те спра
Още веднъж те моля, бъде по-щастлива от мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар