неделя, 4 януари 2015 г.

MBLAQ- Rust Бг Превод



                                                              ПРЕВОД

Има ръжда в сърцето ми
Забрави ме, дръж се сякаш не съществувам, сега наистина много те мразя
Ти също знаеш това, всичко свърши между нас, нека сложим край
Не се тревожа дали ще бъдеш добре, аз ще страдам като теб
Дори да погледнеш назад, нищо няма да се промени, моля те, забрави ме 

Отивай си, забрави ме, срещни мъж, който те харесва 
След като си отидеш, може да страдам, 
но побързай и ме забрави, не ме търси

При двойките, които са заедно от дълго време, 
дори да не го искат, нещата за тях се променят 
Винаги става така в любовта, аз не съм по-различен то другите мъже
В момента думите за раздяла, думите на сбогуване може да са трудни
Но с течение на времето, всичко ще бъде наред, моля те, забрави ме

Отивай си, не ме обичай, срещни мъж, който те харесва 
След като си отидеш, може да страдам, 
но побързай и ме забрави, не ме търси

Отивай си, не ме обичай, срещни мъж, който те харесва
Ще бъдеш щастлива, защото няма по-красива 
от теб, обичах те, знаеш това 


Забрави ме, дръж се сякаш не съществувам, сега наистина много те мразя






Няма коментари:

Публикуване на коментар