четвъртък, 28 януари 2016 г.

Park Yoo Chun- How Much Love Do You Have In Your Wallet Бг Превод




Някои от нас се влюбват
Някои от нас се сбогуват
За всеки сантиметър, с който аз пораствам, 
родителите ми стават по-ниски

Една, две, с всяка крачка, която направя, 
аз осъзнавам, че всички сме еднакви
Че мечтаем за едни и същи неща
Надявам се, че всички те ще се сбъднат

*Хората идват и си отиват с усмивки на лицата си
Независимо колко трудно стане, ние оставаме позитивни
Всички преминаваме през това
Надявам се за щастие по целия свят

Хората минават покрай нас, шепнейки си хубави неща
Радвам се, че съм тук, усещайки различните аромати по улицата
Иска ми се с всички да бъде така

Хората идват и си отиват с усмивки на лицата си
Независимо колко трудно стане, ние оставаме позитивни
Всички преминаваме през това

Животът ни не винаги се развива така както ни се иска
Няма нищо лошо в това да изостанеш малко назад
Всички преминаваме през това

Хората идват и си отиват с усмивки на лицата си
Независимо колко труден стане животът, 
щастието е това да бъдем заедно
Надявам се за щастие по целия свят








Няма коментари:

Публикуване на коментар