четвъртък, 28 януари 2016 г.

The Legend- Crush On You Бг Превод




Хей, хей, хей, хей, хей

Когато ти дойдеш, всички възкликват Уау
Имаш спиращо дъха тяло, това е Раят
Когато те видя, започвам да се държа като глупак
Лилили лалала (Лалала) лилили лалала (Лалала)

Очите ми, които са върху теб, блестят от възхищение
Сърцето ми бие като лудо, бум бум
Този звук е само за теб, очите ми са само за теб
Аз искам единствено теб, раздвижи се, скъпа, да купонясваме
Да не би да си падам по теб? О, Боже, какво да правя?

*Падам си по теб
Искам да извикам, когато те видя, през тялото 
ми минава едно наелектризиращо чувство
Искам да извикам, когато те видя, не мога да спра да се усмихвам
С теб никога не ми е скучно, това е моята тайна история

Не мога да разбера неясните ти поведение и думи
Не знам какво искаш от мен
Караш ме да се чувствам като глупак
Отново лали лалала, отново лали лалала

Не разбирам погледа ти
Кажи ми какъв е твоят идеал за мъж, сега

Какви са отношенията между нас, сърцето ми е объркано
Разбираш ли? Да не би сърцето ми вече да е твое?
О, Боже, какво да правя?

*Падам си по теб
Искам да извикам, когато те видя, през тялото 
ми минава едно наелектризиращо чувство
Искам да извикам, когато те видя, не мога да спра да се усмихвам
С теб никога не ми е скучно, това е моята тайна история

Какво искаш, кажи ми кажи ми, кажи ми, сега
Мога да ти дам всичко, което пожелаеш
Пристрастявам се към теб все повече и повече, дори 
не знам колко дълбоко съм паднал в капана ти
Но ще продължа да падам все по-надълбоко, 
надявам се, че накрая ще успея да вляза в сърцето ти

Падам си по теб
Искам да извикам, мисля, че съм влюбен в теб
Погледни ме, който съм толкова нервен заради теб
Искам да извикам, когато те видя, сърцето ми се 
разтуптява и на лицето ми се появява усмивка

Падам си по теб
Искам да извикам, когато те видя, през тялото 
ми минава едно наелектризиращо чувство
Искам да извикам, когато те видя, не мога да спра да се усмихвам
С теб никога не ми е скучно, това е нашата история

Това е нашата история
Това е нашата история (История)






Няма коментари:

Публикуване на коментар