понеделник, 1 февруари 2016 г.

Royal Pirates- Let U Go Бг Превод




Студеното ти изражение ми казва, че това е краят
Ти ми обърна гръб, без дори да ми благодариш
Ти и аз се отдалечаваме все повече и повече един от друг
Аз те забравям като сън

Нуждая се от теб, липсваш ми
Аз все още те обичам, защото това си ти

*Просто не мога да се откажа от теб
Скъпа, моля те, не ме оставяй
Аз не мога да живея без теб
Скъпа, моля те, не ме оставяй
Просто не мога да се откажа от теб
О, о, о, о, о, аз не спирам да те търся
О, о, о, о, о, върни се обратно при мен

О, о, о, о, о, скъпа просто не мога да се откажа от теб
О, о, о, о, о, о, о, о

Когато казах, че ще живея добре без теб
Беше толкова глупаво от моя страна
Едва сега осъзнах това, о

Нуждая се от теб, липсваш ми
Аз все още те обичам, защото това си ти

*Просто не мога да се откажа от теб
Скъпа, моля те, не ме оставяй
Аз не мога да живея без теб
Скъпа, моля те, не ме оставяй
Просто не мога да се откажа от теб
О, о, о, о, о, аз не спирам да те търся
О, о, о, о, о, върни се обратно при мен

Спомни си, спомни си, ти обичаше единствено мен
Все още, аз все още, не мога да се откажа от теб

Скъпа, моля те, не ме оставяй
Аз не мога да живея без теб
Скъпа, моля те, не ме оставяй
Просто не мога да се откажа от теб
О, о, о, о, о, аз не спирам да те търся
О, о, о, о, о, върни се обратно при мен

Не, аз просто не мога да се откажа от теб




Няма коментари:

Публикуване на коментар