понеделник, 1 февруари 2016 г.

Royal Pirates- Without You Бг Превод




Скъпа, просто не знам как да го кажа, о
Ти просто няма да ме разбереш

Къде, къде отивам?
Това, това ли е краят?
Всички си отидоха и останах единствено аз
Дойде ми до гуша, писна ми от всичко

(У, у, у, у, у) Какво да направя?
(У, у, у, у, у) Какво знам?
Животът ми се разпада, безсмислен е

*Аз съм никой без теб
Без теб, аз съм безполезен
Ето така се чувствам, разкайвам се
Аз съм никой без теб
Искам да върна времето назад

**(У, у, у, у, у) Да, да, да
(У, у, у, у, у) Да, да, да
(У, у, у, у, у) Дори аз мразя тази си своя страна
Остани тази вечер, остани тази вечер, просто затвори очите си

Трудно, ще бъде трудно
Защо, защо съм жив?
Всички си отидоха и отново останах единствено аз
Дойде ми до гуша, писна ми от всичко

(У, у, у, у, у) Дали някой знае кой съм?
(У, у, у, у, у) Дори самият аз не знам
Сърцето ми е разбито
Не мога да се доверя на никого

*Аз съм никой без теб
Без теб, аз съм безполезен
Ето така се чувствам, разкайвам се
Аз съм никой без теб
Искам да върна времето назад

**(У, у, у, у, у) Да, да, да
(У, у, у, у, у) Да, да, да
(У, у, у, у, у) Дори аз мразя тази си своя страна
Остани тази вечер, остани тази вечер, просто затвори очите си

Скъпа, просто не знам как да го кажа, о
Ти просто няма да ме разбереш

(У, у, у, у, у)
(У, у, у, у, у)





Няма коментари:

Публикуване на коментар