понеделник, 13 юни 2016 г.

EXID- L.I.E Бг Превод



Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е

С кого си пишеш по това време?
Имаш толкова много приятелки
(Махай се, махай се)
Една приятелка ми каза, че те е видяла навън
Когато ти ми каза, че си спал
(Махай се)
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е

Аз плаках дълго време сама в стаята си
Не мога да се съвзема цяла нощ, чувствам се толкова зле
Какво да правя? Какво да правя?
Не издържам повече

*Скъпи, аз знам, знам, знам
За твоите лъжи
Сега, аз те мразя, дори когато дишаш
Мразя те, дори когато минаваш покрай мен
(Скъпи, скъпи, знам)

**Скъпи, аз знам, знам
Колкото повече мисля за теб
Толкова повече ме влудяваш
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа

Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е

Не, не, момче, достатъчно
Не можеш да се криеш повече
Можеш да опиташ, но аз бързо ще разбера всичко
Научавам истината и чувството е хубаво
Разкривам всичките ти измислени истории, направо е плашещо 
Преминал си всички граници, момче

Ще ти пратя аплодисментите си (Пляс, пляс, пляс)
Спечели наградата за Най-Добър Актьор
Но ти продължаваш да се държиш като друг човек
Ти си като пушач, всички те избягват
Трябва ти по-лошо наказание
Стягай си багажа, събрах всичките ти неща
Защото не искам да те виждам никога повече

*Скъпи, аз знам, знам, знам
За твоите лъжи
Сега, аз те мразя, дори когато дишаш
Мразя те, дори когато минаваш покрай мен
(Скъпи, скъпи, знам)

**Скъпи, аз знам, знам
Колкото повече мисля за теб
Толкова повече ме влудяваш
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа

Моля се да живееш по този начин
И след това да идеш в Ада
(Върви по дяволите, върви по дяволите)
O, скъпи, мили
Не е трябвало да се раждаш
Какво да правя? Какво да правя?
Не искам да те виждам никога повече

*Скъпи, аз знам, знам, знам
За твоите лъжи
Сега, аз те мразя, дори когато дишаш
Мразя те, дори когато минаваш покрай мен
(Скъпи, скъпи, знам)

**Скъпи, аз знам, знам
Колкото повече мисля за теб
Толкова повече ме влудяваш
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа

Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е

Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа, е, е
Лъжа, лъжа, лъжа, лъжа






Няма коментари:

Публикуване на коментар