понеделник, 13 юни 2016 г.

EXID- I Know Бг Превод



Казват ми да спра
Казват ми, че той не е за мен
Че аз съм прекалено добра за него
Че трябва да се осъзная

Но аз казвам, че го харесвам
Че нещата не стоят така
Че ще продължа да се срещам с него още малко
А след това ще сложа край

Всички мои близки приятели се опитват да ме спрат
Знам, че той не е правилния мъж за мен
Знам, но въпреки това
Няма достатъчно кураж да сложа край
Депресирам се, ако той не ми пише
Започвам да пия, когато дори не мога да пия
Напивам се и започвам да бърникам телефона си
Сърцето ми се изпълва с тъга

*Знам, че той не е правилния мъж за мен
Но защо продължавам да правя това
Знам, но защо се държа така?
Знам, че не си правилния мъж за мен
Но въпреки това имам чувства към теб
Що за глупачка съм?
Единствено аз ли се чувствам така?

Знам, знам, знам
Знам, знам, знам
Знам, знам, знам
Знам, знам

Той се пали бързо като огън
А аз изгарям като сухо дърво
Ни постоянно спорим
Той се държи сякаш ще сложи край
Неговите настроение и мнение винаги са най-важни
Мразя тишината и неспокойствието повече от смъртта
Но въпреки всичко, аз го обичам
Такъв какъвто е

Не ти казвах нищо
Не знам защо
Дори да не можех да се свържа с теб, аз те чаках
Не ти казвах нищо
Не знам защо
Дори когато правеше каквото си поискаш, аз сдържах всичко в себе си
Сега, каже ме защо?
Сега, каже ми, каква беше причината?
Защо хората ми казват да сложа край?

*Знам, че той не е правилния мъж за мен
Но защо продължавам да правя това
Знам, но защо се държа така?
Знам, че не си правилния мъж за мен
Но въпреки това имам чувства към теб
Що за глупачка съм?
Единствено аз ли се чувствам така?

Казват ми да спра
Казват ми, че трябва да спра
Че ми казват това
Защото ги е грижа за мен

Аз казвам, че разбирам
Че вече знам това
Че се мразя за дето се държа по този начин

*Знам, че той не е правилния мъж за мен
Но защо продължавам да правя това
Знам, но защо се държа така?
Знам, че не си правилния мъж за мен
Но въпреки това имам чувства към теб
Що за глупачка съм?
Единствено аз ли се чувствам така?

Знам, знам, знам
Знам, знам, знам
Знам, знам, знам
Знам, знам




Няма коментари:

Публикуване на коментар