понеделник, 13 юни 2016 г.

Hani- Hello Бг Превод




Събудих се на сутринта
Но очите ми не се отваряха
Бяха залепнали, защото плаках прекалено много заради теб
Затова лицето ми беше подуто
Как да си сложа грим сега?

Основата ми за грим не ми харесва
Също както на теб не ти харесва това, което казвам
Не мога да си представя как ще сложа очна линия на подутите си очи
Също както не мога да си представя бъдещето ни

*Здравей, здравей, здравей
Днес е чисто нов ден
Вече не ме е грижа
Вече ми е все едно
От днес нататък
От сега нататък

**Здравей, здравей, здравей
Да, чисто нов ден
Вече искам да спра да страдам
Не искам да ми звъниш повече
Но и ще се ядосам ако не ми се обадиш

Нося къса пола
Пия с приятелите си
Забавлявам се, забавлявам се
Но защо днес алкохолът е толкова горчив?

Това е достатъчно
Сега, побързай и ела да ме вземеш
Не искам тази нощ да бъда самотна

*Здравей, здравей, здравей
Днес е чисто нов ден
Вече не ме е грижа
Вече ми е все едно
От днес нататък
От сега нататък

**Здравей, здравей, здравей
Да, чисто нов ден
Вече искам да спра да страдам
Не искам да ми звъниш повече
Но и ще се ядосам ако не ми се обадиш

Когато подутото ми лице се оправи
Ядът ми също ще си отиде
Дори и да не те харесвам
Дори и да е толкова досадно
Всичко се повтаря отново

Здравей, здравей, здравей
Днес е все същия ден
Защо още не си се обадил?
Влудяваш ме
Сутринта бях само аз
Но от сега нататък ще бъдем ти и аз

Здравей, здравей, здравей
Аз съм все същото момиче
Не бих могла да разбера никой друг мъж
Освен теб
Липсваш ми
По-добре ми се обади

Не ме е грижа за теб, теб, теб
Грижа ме е за теб, теб, теб





Няма коментари:

Публикуване на коментар