неделя, 2 април 2017 г.

24k- Secret Love Бг Превод



Сред многобройните хора, ние се намерихме
Ти и аз се гледаме в очите
Сърцето ми бие като лудо и не мога да спра да се усмихвам
Виждам нежността ти, скрита зад нервността ти

Знам, че това няма да се получи
Но го искам все по-силно и по-силно
Като малки деца, ти и аз споделяме любовта 
си, без да са ни нужни никакви думи

Скъпа, толкова е потайно
Хората не могат да видят ръцете ни, които са хванати
Скъпа, толкова е потайно
Искам да бъда по-близо до теб

*В моментите, които ти и аз споделяме
Ние си открадваме тайни целувки
Нашепвай с красивия си глас единствено на мен

**Скъпа, искам да ти дам сърцето си
Това е нашата тайна любов
Момиче, защо не ми кажеш какво чувстваш?
Скъпа, това е нашата тайна любов

Повече се страхувам от това да те изгубя
Отколкото от това хората да ни се присмиват 
Моите чувства към теб, твоите чувства към мен
Са най-ценното нещо на този свят

Само ако можехме да се събуждаме един до друг
Само ако ти и аз можехме да бъдем заедно
Скъпа, искам да ти дам любовта си
Моля те, прошепни ми любовта си към мен

Знаците, които само ти и аз познаваме
Очите ти, които гледат само към мен
Ушите ти, които слушат гласа ми, намигването ти
Тези неща ме карат да се чувствам толкова добре

Изпратих ти тайно съобщение
Така че единствено ти да го разбереш
Скъпа, обичам те
Това е нашата тайна любов

*В моментите, които ти и аз споделяме
Ние си открадваме тайни целувки
Нашепвай с красивия си глас единствено на мен

**Скъпа, искам да ти дам сърцето си
Това е нашата тайна любов
Момиче, защо не ми кажеш какво чувстваш?
Скъпа, това е нашата тайна любов

Тази вечер, аз те държа в прегръдките си
И заспивам, сънувайки сладък сън
Скъпа, никой не може да ни безпокои 
тук, в нашето собствено място

Нежният ти поглед разтуптява сърцето ми
Искам да ти дам любовта си
Защото ти си моята единствена тайна любима

*В моментите, които ти и аз споделяме
Ние си открадваме тайни целувки
Нашепвай с красивия си глас единствено на мен

**Скъпа, искам да ти дам сърцето си
Това е нашата тайна любов
Момиче, защо не ми кажеш какво чувстваш?
Скъпа, това е нашата тайна любов

**Скъпа, искам да ти дам сърцето си
Това е нашата тайна любов
Момиче, защо не ми кажеш какво чувстваш?
Скъпа, това е нашата тайна любов

Скъпа, искам да ти дам сърцето си
(Хей)
Момиче, защо не ми кажеш какво чувстваш?
(Скъпа, това е нашата тайна любов)

Скъпа, искам да ти дам сърцето си
Момиче, защо не ми кажеш какво чувстваш?






Няма коментари:

Публикуване на коментар