четвъртък, 6 април 2017 г.

Rap Monster & Wale- Change Бг Превод



O, кажи ми, че мракът не може никога да надвие светлината
О, кажи ми, че неправдата не може никога да надвие справедливостта
Скъпа, кажи ми, че някой ден ще сложим край на тази битка
И кажи ми, че всичко, всичко ще бъде наред
О, кажи ми кой е глупав, скъпа, аз или те?
Просто ми кажи кой е луд, скъпа, аз или те?
В този луд свят, ако прояви, търпение, ще бъдем ли възнаградени?
Но този свят ме учи, показва ми как да бъда по-силен
О, майната му на училището
Всичко, което има там, са откачени учители и безсмислени 
часове, разделени пространства и безкраен стрес
Всичко са луди
Убиват хора използвайки само пръстите си в Twitter
Повече отколкото с пистолет, повече отколкото с нож
А думите се спират на върха на езика ти
Болката винаги ли ще ти доставя удоволствие? (Не)
Как можеш да си сигурен? Това е проклета игра с неясен край (Да)
Ние отново губим, приятел, отново губим прекалено много неща
На какво ще научим синовете си?
Знаеш, че някой ден и те ще се превърнат в мъже
Като теб и мен 

Ако надеждата е вкус, какъв е твоят?
Какво ядеш по цял ден? (Какво ядеш по цял ден?)
И ако любовта ти е игра
Ние губим ли, губим ли? O

Светът ще се промени
(О, о, о)
Светът ще се промени
(О, о, о)
Светът ще се промени
(О, о, о)
Светът ще се промени
(О, о, о)

Да, да кажи ми какво наистина и истинско?
Опитвам се да си купя ново Ферари от най-новата си сделка
Но скъпото ми момиче казва "Светът наистина ни мрази, а?"
Моли се много и може би Бог ще ти даде Saint Laurent
Иска ми се да мога да променя света, но те не правят нищо
Когато стане време за действие, хората отново полудяват
Ами ако можех да променя света с химикал и тетрадка?
Когато стане време за гласуване, хората се превръщат в манекени
Ще се противопоставим на това
Namjoon, също и аз
Аз съм като Chevy Chase, който учителите осмиваха
Аз пея песни, хайку с рап ритъм, имам високо IQ
Търся си Song/песен, Hye Kyo, хей, сладурано, да
Опитвам се да бъда себе си на сто процента
Нямам вяра в правителството
Затова ние се нуждаем един от друг, хей
Смеем се, за да не заплачем 
Folarin е рап чудовище
BTS е ARMY
Сега всичко зависи от мен
Ще поддържам мира, докато ме видя още повече мир
Ще бъда верен на себе си, завинаги
Ще ида до Южна Корея, аз съм оригинал от DC 
Оригинал от DC, аз съм оригинал от DC 
Мразен от "справедливостта" и расистката полиция
Кажи, ууп ууп, човече, 12 наближава
Та карат хлапетата наистина да замръзват, когато кажат "Замръзни!" 

Светът ще се промени
(О, о, о)
Светът ще се промени
(О, о, о)
Светът ще се промени
(О, о, о)
Светът ще се промени
(О, о, о)

Светът ще се промени
Светът ще се промени, светът ще се промени
Светът ще се промени
Светът ще се промени, светът ще се промени
Светът ще се промени
Светът ще се промени, светът ще се промени
Светът ще се промени
Светът ще се промени, светът ще се промени
Светът ще се промени 

Moonz, молещи се за по-добри дни за теб и мен
Виждам прогрес в очите на дъщеря ми
Мисля, че сега аз мисля прекалено много и пия прекалено много
Притъпявам чувствата си, защото не искам да заплача
Моля се за по-добър живот за теб и мен
Виждам тревата да расте, надвивайки зимата
Мисля, че сега аз мисля прекалено много и пия прекалено много
Притъпявам чувствата си, защото не искам да умра
Вярвам, че истинските приятели те обичам безгранично (Да)
Вярвам, че истинската промяна ни гледа в огледалото (Да)
Още от малък си мисля, че няма да мога да се издигна
А сега хората вдигат ръцете си за мен, като при обир
Вдигат ръцете си за мен, като при обир
Още от малък си мисля, че няма да мога да се издигна
А сега хората вдигат ръцете си за мен, като при обир

Ще продължаваме, ден след ден, нощ след нощ
Зависи от теб и мен, ако ще засияя
Няма да спрем, ден след ден, нощ след нощ
Всичко зависи от теб и мен
Moonz и ARMY, точно така
(Ръцете горе)







Няма коментари:

Публикуване на коментар