вторник, 11 април 2017 г.

BLACK6IX- Please Don't Go Бг Превод



Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, о, о
Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, о, о

Нямам нищо, но въпреки това, моля те, не ме напускай
Не знам колко време ще отнеме
Но нека изтърпим заедно това
Всичко, което имам, е любовта ми към теб (Искам те)
Но на този свят нещата не се получават така

Сега (Точно, точно, точно сега)
Аз не мога да направя това, което искаш (Не, не, не, не)
Ти казваш, че това не е достатъчно
Защо не мога да ти отговоря нищо, защо?

Вече не искам да ям нищо
Вече не искам да си купувам нищо
Вече не искам абсолютно нищо
Защо дните ми са толкова дълги? 

Дори часовникът, който тик-така на улицата, притихва, когато съм с теб
Дори нестабилният ми живот, сякаш започва наново заради теб 
Има много неща, които трябва да направя, изморен съм
Дори да ми е толкова трудно, аз имам теб
Така че единственото нещо, което мога да кажа сега е
Да те помоля да почакаш още малко

*Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, да, да
Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, да, моля те
Ще направя всичко за теб
В момента съм истински щастлив
Всичко е перфектно, защото за мен е достатъчно да имам теб

Не се тревожи за нищо, аз стоя до теб
Довери ми се и ме последвай
Довери ми се и ме последвай

Ще повярваш ли в мен?
Ще бъдеш ли до мен, ще ме гледаш ли отстрани?
Можеш ли да изтърпиш това? Можеш ли да понесеш това?
Ние просто трябва да продължим да се обичаме както сега

*Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, да, да
Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, да, моля те
Ще направя всичко за теб
В момента съм истински щастлив
Всичко е перфектно, защото за мен е достатъчно да имам теб

Ние все още сме млади
Ние сме толкова влюбени
Дори и да се преродя (Ти, ти, ти, ти)
Знаеш, че ти винаги ще бъдеш единствена за мен
Единствено ти 

*Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, да, да
Моля те, моля те, моля те
О, о, о, о, да, моля те
Ще направя всичко за теб
В момента съм истински щастлив
Всичко е перфектно, защото за мен е достатъчно да имам теб

Не се тревожи







Няма коментари:

Публикуване на коментар