вторник, 11 април 2017 г.

Eru & Shin Bora- Like A Fool (You're Too Much OST) Бг Превод



*Има думи, които не можах да изрека
Думи, които не можах да ти кажа
Не можах да ти кажа какво чувствам
Чувствам се като такава глупачка

**Има нещо, което искам да ти кажа
Нещо, което не мога да ти кажа
Нещо, което мога да кажа единствено сам на себе си
Чувствам се като такъв глупак

***Скрити надълбоко в сърцето ми
Са чувствата ми към теб
Все още не съм ги изкарала от там
Чувствам се като такъв глупак

Влюбен съм в теб
Все още те обичам
Можеш ли да почувстваш сърцето ми?
Не разбивай сърцето ми, о, моля те

***Скрити надълбоко в сърцето ми
Са чувствата ми към теб
Все още не съм ги изкарала от там
Чувствам се като такъв глупак

*Има думи, които не можах да изрека
Думи, които не можах да ти кажа
Не можах да ти кажа какво чувствам
Чувствам се като такава глупачка

**Има нещо, което искам да ти кажа
Нещо, което не мога да ти кажа
Нещо, което мога да кажа единствено сам на себе си
Чувствам се като такъв глупак

Влюбен съм в теб
Все още те обичам
Можеш ли да почувстваш сърцето ми?
Чувствам се като такъв глупак





Няма коментари:

Публикуване на коментар