четвъртък, 6 април 2017 г.

DAY6- Say Wow Бг Превод



Не мога да затворя уста от възхищение
Това просто е невероятно
Как е възможно само един твой поглед да ме заплени?
Не мога да помръдна от мястото си 

*На този черен фон
Ти светиш с нежно сияние 
Аз треперя
Не знам какво да правя, скъпа 

**Тази вечер, ти стоиш пред мен
Изглеждаш дори по-красива от друг път
Караш ме да казвам Уау 

***От А до Я
Абсолютно всичко в теб е невероятно
Как успя да ми причиниш това?
Как успя да ме накараш да изгубя ума си?

Момиче, караш ме да казвам Уау 

(1, 2, 3, 4)
Страх ме е да те докосна
Аз просто искам да те погледам още малко
Искам да запомня този момент
За да го ценя завинаги

*На този черен фон
Ти светиш с нежно сияние 
Аз треперя
Не знам какво да правя, скъпа 

**Тази вечер, ти стоиш пред мен
Изглеждаш дори по-красива от друг път
Караш ме да казвам Уау 

***От А до Я
Абсолютно всичко в теб е невероятно
Как успя да ми причиниш това?
Как успя да ме накараш да изгубя ума си?

Бях на път да дойда при теб, но не го направих
Бях на път да те прегърна, но не го направих
При това положение, нощта просто ще отмине 

Бях на път да дойда при теб, но не го направих
Бях на път да те прегърна, но не го направих
Цяла нощ, аз се двоумя 

**Тази вечер, ти стоиш пред мен
Изглеждаш дори по-красива от друг път
Караш ме да казвам Уау 

***От А до Я
Абсолютно всичко в теб е невероятно
Как успя да ми причиниш това?
Как успя да ме накараш да изгубя ума си?





Няма коментари:

Публикуване на коментар