понеделник, 10 април 2017 г.

Dreamcatcher- Chase Me Бг Превод



Не мога да продължавам да гледам това
Аз просто искам нещо вълнуващо
Сънищата на празните хора са скучни 

(Преследвай ме)

Вчера създадох проста сцена от трилър
С какво ли да се заема днес?
Ще направя нещо наистина скандално

Ще дойда потайно, скрита в мрачната нощ
И ще скоча в съня ти
Като фойерверк
Така че да се изненадаш, скъпи 

Тихият свят, ще стане доста шумен
Можеш ли да спреш това? Можеш ли?
Бум 

*Преследвай ме, хвани ме, ако можеш
Това беше на косъм (Опасно е)
Но аз вече не съм там
(Къде ли ще отида този път?) 

**Преследвай ме, да, намери ме
Никой не може да ме спре
Така че да не можеш да ме хванеш никога
Аз тайно ще се скрия в друг сън 

(Преследвай ме, преследвай ме)

Не разбирам какъв е проблемът
Аз просто следвам инстинктите си
И отхапвам от червената ябълка 

Какво означава да си добър? (Какво е това?)
Защо се опитваш да ме промениш?
Със скоростта на един удар на сърцето ти
Ще играя по седем различни игри с теб всеки ден 

Ще отмъкна всичките ти спомени
И ще ги захвърля в съня ти
Като мощна буря
Така че да те замая, скъпи

Удобната ти възглавница, ще се намокри от студената ти пот
Можеш ли да спреш това? Можеш ли?
Бум 

*Преследвай ме, хвани ме, ако можеш
Това беше на косъм (Опасно е)
Но аз вече не съм там
(Къде ли ще отида този път?) 

**Преследвай ме, да, намери ме
Никой не може да ме спре
Така че да не можеш да ме хванеш никога
Аз тайно ще се скрия в друг сън 

Толкова съм заета, има толкова много места, 
на които трябва да отида (Преследвай ме)
Ще разгърна любопитното си въображение 

Дори да казваш, че това, което правя, е неправилно или лошо
Не разбирам какъв е проблемът
Аз просто съм си такава
О, о, о, о, о 

Ти ме преследваш и разстоянието между нас се скъсява
Но не можеш да ме хванеш толкова лесно 

Преследвай ме, продължавай да ме гониш
Дори и да оставаш без дъх (Опасно е)
Всеки ден, аз се измъквам с нов трик
(Къде ли ще отида този път?) 

**Преследвай ме, да, намери ме
Никой не може да ме спре
Така че да не можеш да ме хванеш никога
Аз тайно ще се скрия в друг сън 

(Преследвай ме, преследвай ме)
(Преследвай ме, преследвай ме)







Няма коментари:

Публикуване на коментар