събота, 15 април 2017 г.

IU Feat. Oh Hyuk- Can't Love You Anymore Бг Превод



Ще ти го кажа предварително, няма да се извинявам
Ти не казваш нищо, няма ли да се разкайваш за това?
Не се интересуваш от мен, аз просто приятелка ли съм или какво?
О, ти знаеш какво да правиш 

Изморена съм, остави ме да си отида днес
Повече не искам да повтарям това
Всичко е по моя вина
Да, така е
Може би, аз те мразя 

*Не мога да обичам
Колкото и да го обмислям
Дори когато докосвам кожата ти и те прегръщам 
Дори когато целувам устните ти
Не чувствам нищо
Толкова е смешно
Опитваме се да върнем нещата назад
Опитваме се да игнорираме всичко
Но след като стигнахме до тук
Как можем отново да се обичаме? 

Извиних се за пети път
Мисля, че вече ти е писнало да чуваш това
Имам чувството, че това ще бъде последният път
О, ти знаеш какво да правиш

Вечерта не се разви така, както си я представях цял ден
Когато те видя, аз виждам себе си в теб
И това вече не ми харесва 

*Не мога да обичам
Колкото и да го обмислям
Дори когато докосвам кожата ти и те прегръщам 
Дори когато целувам устните ти
Не чувствам нищо
Толкова е смешно
Опитваме се да върнем нещата назад
Опитваме се да игнорираме всичко
Но след като стигнахме до тук
Как можем отново да се обичаме? 

Къде си?
Къде си?
Вкъщи съм
В такси съм
Близо ли си до вкъщи?

О, толкова съжалявам
За какво?
Просто, за всичко
Върви си вкъщи
Оставих си портфейла там 

O, хей
Няма значение
Не, какво има?
Мисля, че вече не се обичаме
О 

*Не мога да обичам
Колкото и да го обмислям
Дори когато докосвам кожата ти и те прегръщам 
Дори когато целувам устните ти
Не чувствам нищо
Толкова е смешно
Опитваме се да върнем нещата назад
Опитваме се да игнорираме всичко
Но след като стигнахме до тук
Как можем отново да се обичаме? 






Няма коментари:

Публикуване на коментар