неделя, 16 април 2017 г.

WINNER- REALLY REALLY Бг Превод



Наистина, наистина, наистина, наистина
О, уаа
OH WAH
Наистина, наистина, наистина, наистина

Къде си? Вкъщи?
Ако не си заета, излез навън
Аз съм пред къщата ти, искам да ти кажа нещо
Не знам как да го кажа, но
Не е нещо странно, не се притеснявай

*Най-красивото нещо в моите очи сега
Това си ти, момиче
Ако чувствата ми към теб бяха пари
Аз щях да бъда милиардер
Харесвам те 

**Наистина, наистина, наистина, наистина
Повярвай в чувствата ми, о, уаа
Наистина, наистина, наистина, наистина
Харесвам те
Наистина, наистина, наистина, наистина
Приеми сърцето ми, о, уаа
Наистина, наистина, наистина, наистина
Какво мислиш за мен?

Сякаш съм вкарал гол, като церемония, ще ти призная чувствата си 
Да изберем как да се наричаме
Мила, скъпа или любима
Чувствам трепет в стомаха си само като си помисля за това
Нервен съм, трябва ми много алкохол
Може да съм голям, но се смалявам пред теб
Знаеш ли как се чувствам? 

Паднах си по теб от пръв поглед, влюбих се, уу
Престъпникът, който открадна сърцето ми (Това си ти)
Дори Богините завиждат на красотата ти
Сърцето ми се разтуптява и сякаш вибрира (Бррр) 

Фаталният ти чар ме убива
Ти си толкова гореща, провокираш ме със сексапила си
Не ме разбирай погрешно
Аз изцяло ще изпълня сърцето ти

*Най-красивото нещо в моите очи сега
Това си ти, момиче
Ако чувствата ми към теб бяха пари
Аз щях да бъда милиардер
Харесвам те 

**Наистина, наистина, наистина, наистина
Повярвай в чувствата ми, о, уаа
Наистина, наистина, наистина, наистина
Харесвам те
Наистина, наистина, наистина, наистина
Приеми сърцето ми, о, уаа
Наистина, наистина, наистина, наистина
Какво мислиш за мен?

Ако те карам да се чувстваш неудобно, кажи ми
Няма да те притискам
Ще бъда просто мъж, когото познаваш
Мога да почакам
Кажи ми, че мислиш, че ти също ме харесваш
Да се срещнем сега
Имам да ти казвам нещо
Харесвам те 

**Наистина, наистина, наистина, наистина
Повярвай в чувствата ми, о, уаа
Наистина, наистина, наистина, наистина
Харесвам те
Наистина, наистина, наистина, наистина
Приеми сърцето ми, о, уаа
Наистина, наистина, наистина, наистина
Какво мислиш за мен?

Харесвам те, наистина, наистина, о
Да, харесвам те 







Няма коментари:

Публикуване на коментар