събота, 22 април 2017 г.

VAV- Venus (Dance With Me) Бг Превод



Съблазнителните движения на тялото ти ме запленяват
Червените ти устни събуждат любопитството ми
Когато мина покрай мен, температурата на тялото ми се повиши
Това е нощта, това е нощта (Да)
Това е нощта, това е нощта (Ъ)

Ти пробуждаш всичките ми сетива
Инстинктите ми се включват
Аз отварям очи и лунната светлина ни огрява

Началото на нашата любовна история е написано
Атмосферата се променя
Аз ще дойда при теб
Това е нощта, това е нощта (Уу)

*Танцувай с мен тази нощ
(Уу, да, да, да, да, да)
В сърцето ми гори огън тази нощ
(Уу, да, да, да, да, да)
Атмосферата става все по-гореща и по-гореща
Скъпа, танцувай с мен тази нощ
(Трябва да танцуваш с мен)

Без дори да го осъзнавам (Точно така)
Нещо ме привлече до тук (Хайде)
Под ярките светлини, нека се докоснем един до друг

Да, колкото повече се опитвам да се отдръпна
Толкова повече се приближавам към теб
Повече не мога да те избягвам 

Не знам до къде ще стигнем
Стилът и външността ти са толкова привлекателни, полудявам
Запленяваш ме, все по-силно и по-силно
О, хвани здраво ръката ми
Това е нощта, това е нощта (Уу)

*Танцувай с мен тази нощ
(Уу, да, да, да, да, да)
В сърцето ми гори огън тази нощ
(Уу, да, да, да, да, да)
Атмосферата става все по-гореща и по-гореща
Скъпа, танцувай с мен тази нощ
(Трябва да танцуваш с мен)

О, искам времето да спре и ти да ми покажеш
Сърцето ти, което бие само за мен

Ти си момичето за мен (Ти си моята Венера)
Не забравяй това(Ти си моята Богиня)
Не мога да сваля очи от теб дори за момент

Ти си единствена за мен на този свят, ти, ти
Не мога да избягам от теб, от теб, от теб
Ти се появи така неочаквано и открадна сърцето ми
O, харесва ми начинът, по който ме караш да се чувствам
Сърцето ми е на път да се пръсне
Ти трябва да танцуваш с мен тази нощ 

Танцувай с мен тази нощ (Да)
(Уу, да, да, да, да, да)
Не сваляй очи от мен
(Уу, да, да, да, да, да)
(Всичко, което искам, си ти, скъпа)
Все още имам много недостатъци
Но това ще се промени, когато ти станеш моя
Танцувай с мен тази нощ 

Скъпа, просто танцувай с мен
Скъпа, просто се отдай на ритъма с мен
Ще те накарам да се чувстваш добре цяла нощ
Скъпа, просто танцувай с мен
Скъпа, просто се отдай на ритъма с мен
Искам това да продължи завинаги
(Ти трябва да танцуваш с мен)








Няма коментари:

Публикуване на коментар