сряда, 19 април 2017 г.

Hyorin & Changmo- Blue Moon Бг Превод



Надявам се, че скоро ще го осъзнаеш
Кажи ми, че не можеш да живееш без мен
Опитвам се да се отърся от него
Но този дълбок и тъжен сън постоянно се повтаря
Погали главата ми и ми кажи, че всичко е наред 

Празният ти поглед ме подлудяват
Връзката ни избледнява, пресичаме опасен мост
Преди аз бях единствена за теб
А любовта беше най-важното нещо за мен
Иска ми се да можехме да се върнем назад към онова време 

*Придърпай ме към себе си, така че да не 
остане никакво разстояние между нас
Искам да бъда в ръцете ти, за да си отпочине измореното ми сърце
Болезненият път на раздялата, който 
краката ми дори не могат да докоснат
Не ме карай да вървя по него сама 

Аз вървя по луната в небето
Аз вървя по луната в небето

Един мъж, който е започнал от самото дъно, те иска
Този мъж никога няма да те остави сама
През деня и през нощта, през цялото денонощие
Искам да ти давам всичко, ще ти дам всичко 
от себе си без да искам нищо в замяна
Ела с мен, да се махнем от този град
Не се тревожи за нищо, аз ще печеля пари
За да се отплащам за времето ти
Нямаше да ти го казвам
Но град Seoul ми казва, че съм звезда

Мъжете, които те желаят са злодеи
Аз съм герой, който убива злодеите с един удар
Изпълнен съм с амбиция
Ще те прегърна, ще насоча дясната си ръка 
като пистолет и ще уцеля сърцето ти
Скъпо момиче, ти и аз, ние сме млади, имаме много време
Така че прекарай няколко милиона секунди с мен
Искам те, дори и да е само за днес, да
Но какво ще кажеш да бъдем заедно докато умрем?
Да, принцесо 

*Придърпай ме към себе си, така че да не 
остане никакво разстояние между нас
Искам да бъда в ръцете ти, за да си отпочине измореното ми сърце
Болезненият път на раздялата, който 
краката ми дори не могат да докоснат
Не ме карай да вървя по него сама 

Аз вървя по луната в небето
Аз вървя по луната в небето
Аз вървя по луната в небето
Аз вървя по луната в небето






Няма коментари:

Публикуване на коментар