четвъртък, 25 май 2017 г.

SEVENTEEN (Hip Hop Team)- If I Бг Превод



Ако думите, които си повтарях безброй пъти, 
можеха да се превърнат в истина
Ако аз, ако аз, ако аз
Ако аз, ако аз, ако аз

Списъкът с нещата, които исках да направя
Защото не можах го осъществя, значението на думите в него се промениха
Ако аз, ако аз, ако аз

Да, не искам да го измервам
Ъгъла, под който ние започнахме да се отдалечаваме един от друг
Ако аз, ако аз, ако аз
Ако аз, ако аз, ако аз

Ако аз, ако аз, ако аз, дори вече да е прекалено късно
Очите и устните ми все още са изпълнени с теб
Ден след ден, съжалявам все повече и повече
Потънах в разкаяние и ми е трудно да изляза

Ако можех, ако можех, ако можех
Бих направил всичко

Ако тогава не бях пуснал ръката ти
Сега щяхме ли все още да се държим един-друг?
Ако аз, ако аз, ако аз
Ако аз, ако аз, ако аз

Преди малките ти белези да се бяха събрали и 
не бяха образували един голям болезнен белег
Ако аз бях забелязал нещо преди да стане късно
Ако аз, ако аз, ако аз
Ако аз, ако аз, ако аз

Къде отиваш, на къде си се запътила?
Защо имам чувството, че хватката ми се отпуска?
Защо губя сила в ръката си, която държи края на дрехите ти?
Обещанието, което си дадохме, че ще вървим заедно по този път
Вече не означава нищо и ти тръгваш в различна посока

Ти си отиваш и се превръщаш в малка точка в далечината
И пространството около мен ми се струва прекалено празно
Надявам се, че тази точка ще се върне обратно пред мен
И ще се превърне в теб

Ако можех, ако можех, ако можех
Бих направил всичко

Ако можехме отново да вървим по този път заедно
Тогава аз ще хвана здраво двете ти ръце
Ще те даря с топлина, държейки двете ти бузи със затоплените си ръце
Ако това ще те накара да се усмихнеш
Тогава, бих го направил

Ако аз, ако аз, ако аз
Ако аз, ако аз, ако аз





Няма коментари:

Публикуване на коментар